annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Kan uitgesteld kijken niet langer dan 1 uur?

Topic gestart op: 19-09-18 15h01

Antwoorden: 22 antwoorden

Benn
Ervaren verkenner

Kan uitgesteld kijken niet langer dan 1 uur?

OPGELOST

Bij Telenet konden wij uitgesteld kijken (of programma in pauze zetten) verlengen tot 8 uur.
Dit is soms praktisch, want als je al 2 kanalen opneemt, dan kan je het derde kanaal op pauze zetten tot je op het einde van de avond tijd hebt om te kijken.

Nog beter zou zijn dat je zoals bij Telenet, een programma die op pauze staat kunt opnemen met terugwerkende kracht van zodra één van die twee kanalen om op te nemen vrij komt 😉

Het zijn maar voorstellen om jullie concurrentie bij te benen

0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Benn Op dit moment is dat nog niet mogelijk .Wat ik vernomen heb van Orange technieker is dat het in de test fase zit. Zou zeggen nog even geduld 😊

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
22 ANTWOORDEN 22
Benn
Ervaren verkenner

Die in de cloud vind ik nu ook nog niet noodzakelijk. In tegendeel. Dit zal ons weer een stap achteruit brengen. Want dan zal alles weer beperkt worden in de tijd (nu blijven sommige programma's soms 6 maanden wachten tot ze bekeken worden, op z'n minst tot we kunnen binge watchen) en dit zal ook beperkingen geven naar doorspoelen van de reclame (of waarom denk je dat Telenet het doet, als eigenaar van Vier, Vijf en Zes).

 

Kwaliteit is zoveel mogelijk instellingen en vrijheden laten aan de klant

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Benn daar ben ik het toch niet mee eens. In de cloud opnemen heeft voordelen voor de klant , meerdere opnames tegelijk doen , geen ruimte gebrek op de decoder aan harde schijf. Het behouden van de opnames kan door Orange bepaald worden wat die willen zolang de opnames bewaard blijven. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Benn Op dit moment is dat nog niet mogelijk .Wat ik vernomen heb van Orange technieker is dat het in de test fase zit. Zou zeggen nog even geduld 😊

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen