annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Klantendienst

Topic gestart op: 24-10-22 10h18

Franky3
Aspirant verkenner

Klantendienst

Onlangs werkte de Afstandsbediening van de decoder niet meer...nieuwe batterijen ingestoken...noppes.

We gingen naar winkel in Hasselt..ze hadden daar de Afstandsbediening in voorraad ...maar gaven hem niet mee...hun 1e reactie...je moet de klantendienst bellen.

Thuis gekomen...naar klantendienst gebeld..( na ettelijke pogingen!!!!) Toch iemand die opnam...

Ik legde mijn probleem uit...hij zei...Afstandsbediening moet opgestuurd worden...mijn reactie...dan moet ik 1 week geen tv kijken ???

Zijn reactie sprak boekdelen....een Nederlander..

" moet ik in mijn wagen kruipen en jou persoonlijk een Afstandsbediening komen brengen" 

Toen zei..." ow zei ik...kijk eerst wat we maandelijks uitgeven bij jullie voor je zo iets zegt. ( 3 gsm abonnementen en internet en tv) 

Toen legde ik neer.

Toen belde ik naar de winkel  in Hasselt...antwoordapparaat 

Ik belde toen naar de winkel in Diest..ik mocht direct langskomen en binnen de 10 minuten was mijn probleem opgelost...graag zou ik die  2 jonge snaken zeer dikke pluim geven...die weten met wat ze mee bezig zijn...een splinternieuwe Afstandsbediening die ter plekke werd ingesteld zodat ik thuis direct tv kon kijken.

Dan is mijn vraag...is het dan zo een grote moeite om klant zo te helpen zoals in Diest...of ... weggestuurd worden zoals in Hasselt...het upgraden van de Afstandsbediening is blijkbaar een  grote moeite...terwijl er geen kat in de winkel was...en dat gastje aan de telefoon van Orange...die moet ook nog veel leren over klantenservice. 

Mocht ik ooit nog een probleem...ik ga terug naar Diest...en niet naar een winkel die u wegsturen. 

 

Labels (1)
0 ANTWOORDEN 0
Leden met de meeste pluimen