annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Koppelen met Xbox Live TV

Topic gestart op: 29-11-19 15h01

Antwoorden: 6 antwoorden

BrianM
Aspirant verkenner

Koppelen met Xbox Live TV

Kan je de decoder van Orange koppelen op de HDMI-IN van een Xbox One (S of X)?

0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Kan je de decoder van Orange koppelen op de HDMI-IN van een Xbox One (S of X)?

Ugh @BrianM,

Je decoder zal niet werken als het verbonden aan je XBOX is.

Totem's zonnegroeten,

Totem

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@BrianM  die mogelijk bestaat maar technisch gezien heeft u geen beeld dus eigenlijk gaat het niet. Het is dus eigenlijk zinloos het te doen maar proberen staat vrij natuurlijk. Moest het wel lukken laat het zeker weten maar eigenlijk ben ik vrij zeker dat het niet werkt. Uw xbox is geen uitgaand signaal of geen centrale voor een uitzend signaal uit te geven van de decoder die zijn beveiligd.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


BrianM
Aspirant verkenner

Xbox heeft een HDMI-in, dus of je nu je HDMI rechtstreeks in je tv steekt of via je Xbox maakt weinig verschil, alleen lukt dit bij Telenet en Proximus blijkbaar perfect, bij Orange helaas niet 😞

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@BrianM  ik betwijfel of het bij Telenet of Proximus gaat maar gaan er niet tegen strijden hoor , integendeel. Ik weet dat toen ik bij Telenet werkte dit niet ging omdat een decoder per adres staat geregistreerd en dus geen mogelijkheid bied om het aan een beamer of ander apparaat aan te sluiten waar men buitenhuis tvkan kijken. Maar probeer het anders eens of het gaat dan bent zeker. Maar nogmaals technisch gezien zou het het signaal tegengehouden worden.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen