Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 29-11-19 15h01
Antwoorden: 6 antwoorden
Kan je de decoder van Orange koppelen op de HDMI-IN van een Xbox One (S of X)?
Kan je de decoder van Orange koppelen op de HDMI-IN van een Xbox One (S of X)?
Ugh @BrianM,
Je decoder zal niet werken als het verbonden aan je XBOX is.
Totem's zonnegroeten,
Totem
@BrianM die mogelijk bestaat maar technisch gezien heeft u geen beeld dus eigenlijk gaat het niet. Het is dus eigenlijk zinloos het te doen maar proberen staat vrij natuurlijk. Moest het wel lukken laat het zeker weten maar eigenlijk ben ik vrij zeker dat het niet werkt. Uw xbox is geen uitgaand signaal of geen centrale voor een uitzend signaal uit te geven van de decoder die zijn beveiligd.
Xbox heeft een HDMI-in, dus of je nu je HDMI rechtstreeks in je tv steekt of via je Xbox maakt weinig verschil, alleen lukt dit bij Telenet en Proximus blijkbaar perfect, bij Orange helaas niet 😞
@BrianM ik betwijfel of het bij Telenet of Proximus gaat maar gaan er niet tegen strijden hoor , integendeel. Ik weet dat toen ik bij Telenet werkte dit niet ging omdat een decoder per adres staat geregistreerd en dus geen mogelijkheid bied om het aan een beamer of ander apparaat aan te sluiten waar men buitenhuis tvkan kijken. Maar probeer het anders eens of het gaat dan bent zeker. Maar nogmaals technisch gezien zou het het signaal tegengehouden worden.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
4 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |