Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-03-25 20h14
Antwoorden: 12 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Iemand die me kan vertellen hoe ik mijn smartphone weer kan koppelen met mijn tv box? Na de update krijg ik bij opstarten van de app steeds de vraag om te koppelen, en als ik het nodige doe en de gegenereerde code invul in de app op de smartphone, lukt het niet om verder te gaan.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
dan ben ik ten einde van mijn latijn - rest nog contact op te nemen met Orange
Reeds geprobeerd, geen resultaat
Toch bedankt
Ik zou het nog een keertje doen en je tv box ook uitschakelen en opnieuw inschakelen.
Zou eerst de gsm ontkoppelen in de imstellingen van de decoder. Daarna terug koppelen
Hoe doe je dit?
Zit namelijk met hetzelfde probleem...
Reeds gedaan, er staan enkel de pc en de tv box als gekoppeld, gsm stond er op voordien maar heb deze door dit probleem eraf gehaald, nu krijg ik hem er niet meer op