annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Lange opstartijd TV

Topic gestart op: 25-05-22 07h17

Antwoorden: 8 antwoorden

Marct
Gewaardeerd verkenner

Lange opstartijd TV

OPGELOST

Hallo, sinds 2 weken zijn wij bij Orange.

We ervaren een klein probleempje bij het aanzetten van de TV met de afstandsbediening van Orange:

Na het aanzetten van de decoder duurt het ongeveer 1min en 20 sec alvorens een post kan gekozen worden, dit is geen eeuwigheid, maar toch.

Tijdens die 1:20 verloopt er steeds een opstartprocedure: Android TV start op, G installatie voltooien op TV enz. Pas hierna kunnen we posten kiezen.

Wat doen wij fout, of is dit normaal?

Marc

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Case321
Veteraan verkenner

@Marct , dat is het. Slaapstand speelt zoveel rol niet. Mag op 3 uur blijven staan zolang je binnen die 3 uur aan je afstandsbediening komt 😉

Apparaat uit zet je liefst op 24 of 48 uur (nooit blijft grijs en kan je niet selecteren), met deze stand zal je tv box binnen een paar seconden opstarten s’anderendaags 💪🏽

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 ANTWOORDEN 8
Marct
Gewaardeerd verkenner

Bedankt voor de tip, ik kan echter de juiste instellingen voor de decoder niet vinden denk ik. Of is het onder 'screensaver' de 'slaapstand' dat staat op 3 uur momenteel en 'apparaat uit' op 5 uur ???

0 pluimen
Case321
Veteraan verkenner

@Marct , dat is het. Slaapstand speelt zoveel rol niet. Mag op 3 uur blijven staan zolang je binnen die 3 uur aan je afstandsbediening komt 😉

Apparaat uit zet je liefst op 24 of 48 uur (nooit blijft grijs en kan je niet selecteren), met deze stand zal je tv box binnen een paar seconden opstarten s’anderendaags 💪🏽

Marct
Gewaardeerd verkenner

Top, staat nu op 48 uur

Bedankt voor de deskundige hulp, super!

patrick2
Wijze
Wijze

@Marct 

Je zou eens in je instellingen kunnen kijken of de tv decoder bij opstarten niet in eco start opstart. Als dat zo is duurt het langer anders kan je eens zien die te verzetten naar normale start of snelle start denk ik. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen