annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Live TV kijken niet beschikbaar bij andere providers

Topic gestart op: 25-05-18 10h42

Antwoorden: 14 antwoorden

ToMiKoN
Ervaren verkenner

Live TV kijken niet beschikbaar bij andere providers

OPGELOST

Waarom is het niet mogelijk om live tv te kijken op je smartphone bij een andere provider? Ik heb thuis Orange, maar door mijn werk een Proximus abonnement. Ik kan op dit signaal geen Orange Live TV kijken. Ik krijg een melding dat ik met mijn Orange netwerk moet verbonden worden of een 3G/4G netwerk in Europa.

Naar mijn weten is Proximus een Belgische operator en ligt deze ook in Europa! Ook bij Telenet kan je tegenwoordig op een andere provider gewoon naar YeloTV kijken.

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Waarom is het niet mogelijk om live tv te kijken op je smartphone bij een andere provider? Ik heb thuis Orange, maar door mijn werk een Proximus abonnement. Ik kan op dit signaal geen Orange Live TV kijken. Ik krijg een melding dat ik met mijn Orange netwerk moet verbonden worden of een 3G/4G netwerk in Europa.

Naar mijn weten is Proximus een Belgische operator en ligt deze ook in Europa! Ook bij Telenet kan je tegenwoordig op een andere provider gewoon naar YeloTV kijken.

Ugh! @ToMiKoN

 

De Live TV app werkt met:

=> LOVE WIFI van de klant

=> de 3G/4G netwerken van Orange in België en de EU-zone

 

Totem

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
14 ANTWOORDEN 14
Blackpix
Gewaardeerd verkenner

Ah thanks voor het melden!

Dat de app nog in ontwikkeling is, is wel duidelijk. Sinds de nieuwe update van de app waarbij live tv kijken mogelijk is, zitten er nieuwe bugs in xD

0 pluimen
ToMiKoN
Ervaren verkenner

Is hier al enig nieuw over?

Ik vind het nog steeds jammer dat ik op mijn werk gsm (Proximus) geen tv kan kijken van Orange. Dit kon wel vlot met een Telenet abonnement..

0 pluimen
mechanik
Veteraan verkenner

Orange blijkt in alle opzichten wel stilgevallen te zijn met de ontwikkeling van hun apps ...

0 pluimen
mechanik
Veteraan verkenner

alhoewel sinds vandaag kunnen we de TV-app casten naar een chromecast 🙂

Blackpix
Gewaardeerd verkenner

Dus ja ik heb goed gelezen wat Orange zegt, maar wat ze zeggen is in strijd met de Europese wetgeving. Daar gaat het om! 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen