annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Live tv via APP

Topic gestart op: 14-08-20 10h04

Antwoorden: 11 antwoorden

Chiquita
Aspirant genezer

Live tv via APP

Thuis kan ik via de Wifi alle zenders LIVE kijken via de app.

Maar op een andere wifi werken sommige zenders niet.
Waarom is dit? bij de "concurrenten" is dat toch niet....

Labels (1)
0 pluimen
11 ANTWOORDEN 11
patrick2
Wijze
Wijze

@Jeroewn  dan is daar een aanpassing in geweest. Want in de tijd dat ik er nog werkte ging dat niet maar dan hebben ze er toch van geleerd om te luisteren. Maar ik gebruik geen Yelo ik heb de tv box de nieuwste en dat is ook de andere app. Buitenhuis gebruik ik dat nooit , gebruik de app zo ie zo al nooit.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
phil48
Leidende verkenner

Toch zou het leuk zijn als dat bij Orange ook kon hé.

 

Stel je bent met vakantie in Nederland, Duitsland of Frankrijk, dan zou je zonder data te moeten versmossen even naar je favoriet programma kunnen kijken. Nu moet je bij je eigen provider kijken via de VRT of VTM app, wat toch redelijk onnozel is.

 

En niet alsof Orange er nadeel zou van ondervinden hé, want je toestel moet gelinkt zijn aan je digicorder. Dus een buitenstaander kan nooit met je Orange app inloggen op hun netwerk.

0 pluimen
Chiquita
Aspirant genezer

Voila, dat zeg ik ook.

Ook al werkend gezien op een Orange netwerk. Waarom staat het dan ook zo nadrukkelijk op hun website? ( eender welk WiFi netwerk)

0 pluimen
Chiquita
Aspirant genezer

Yelo tv gebruikers kunnen nochtans live tv kijken op mijne orange WiFi.

en dit staat er op de site telenet:

Telenet TV neem je overal met je mee! Waar je ook bent, je kijkt in de hele Europese Unie live tv op al je schermen. Op eender welk wifi-netwerk, 3G en 4G.

patrick2
Wijze
Wijze

@Chiquita  met het eender welk wifi netwerk bedoeld Telenet Wi-Free. Telenet heeft voor zijn klanten gratis wifi wat het dus mogelijk maakt om via je eigen internet volume tv te kijken via de app .  Dus het moet Wi Free zijn waar je mee verbonden bent. Heb je een Wigo bundel dan zal dat verbruik niet mee tellen in je bundel van het internet dan heb je dus gratis Wifi verbruik maar wel weer Wi-Free. 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen