annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Misleidende informatie : Duitstalige zenders

Topic gestart op: 15-12-20 14h37

Antwoorden: 7 antwoorden

jessie1
Aspirant verkenner

Misleidende informatie : Duitstalige zenders

Beste,

Bij het grote zenderoverzicht van Orange staan er tot wel 9 beschikbare Duitstalige zenders.

In realiteit zijn dit er in héél Vlaanderen maar twee (ARD en ZDF) soms BRF erbij, maar algemeen dus nog minder als Telenet (waar RTL/Vox er nog bij is). Ik kan begrijpen dat er door overeenkomsten in bepaalde regio's andere zenders te zien zijn.. Maar die andere Duitstalige zenders die Orange zogezegd verspreid (nl. Sat 1/Pro Sieben/KIKA,...) zijn NERGENS te zien! In heel Vlaanderen/Brussel/Wallonië niet! Totaal misleidende info dus!   (enkel Voo toont in de oostkantons desbetreffende zenders)

Kunnen jullie mij 1 postcode geven waar men SAT1/Pro Sieben via Orange te zien is?

Want indien dit niet mogelijk is, zet het dan NIET in jullie reclame!

Ik overweeg om hiermee naar Test Aankoop te gaan, want jullie bieden zogezegd aan bepaald aanbod, maar het klopt helemaal niet met de realiteit en spiegelt de mensen iets mooiers voor dan het werkelijk is.

Labels (2)
0 pluimen
7 ANTWOORDEN 7
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Ugh @jessie1,

De 9 duitstalige zenders zijn beschikbaar in de duitstalige regio op de postcoden 4960 - Malmédy en 4840 - Welkenraedt. 

In Vlaanderen heb je ZDF en Das Erste (ARD).

De bedoeling van deze algemene pagina is dat de klant een samenvatting krijgt van onze offerte, maar het is inderdaad heel belangrijk dat de klant zijn eigen postcode controleert.

Totem's groetjes,

Totem

Josette
Wijze
Wijze

@jessie1  goedemiddag eerst voor jou deze: Tagnieuw.jpg

Dan kan je hier klik op de blauwe hier

gaan lezen en verder klikken op; 

ontdek alle beschikbare kanalen en vul je postcode in.

Succes.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Och, @jessie1 Ik zou niet zo direct dreigen met naar Test Aankoop te geen - niemand schiet daarmee iets op

En misleidend vind ik het niet: je kan de zenderlijst per postcode bezien.  Eer je klant wordt ga je die toch wel eens bezien.  

jessie1
Aspirant verkenner

Beste sjamaan,

Dat men per postcode de zenderlijst kan zien, weet ik ondertussen. 

Mijn vraag is echter nog steeds niet beantwoord : in welke regio, of op welke postcode kan

iemand ProSieben of Sat1 zien? 

Waarom staat dit in het (algemene) zenderaanbod, indien niemand dit ooit te zien krijgt?

(en dus misleidend werkt)

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen