annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Misleidende informatie : Duitstalige zenders

Topic gestart op: 15-12-20 14h37

Antwoorden: 7 antwoorden

jessie1
Aspirant verkenner

Misleidende informatie : Duitstalige zenders

Beste,

Bij het grote zenderoverzicht van Orange staan er tot wel 9 beschikbare Duitstalige zenders.

In realiteit zijn dit er in héél Vlaanderen maar twee (ARD en ZDF) soms BRF erbij, maar algemeen dus nog minder als Telenet (waar RTL/Vox er nog bij is). Ik kan begrijpen dat er door overeenkomsten in bepaalde regio's andere zenders te zien zijn.. Maar die andere Duitstalige zenders die Orange zogezegd verspreid (nl. Sat 1/Pro Sieben/KIKA,...) zijn NERGENS te zien! In heel Vlaanderen/Brussel/Wallonië niet! Totaal misleidende info dus!   (enkel Voo toont in de oostkantons desbetreffende zenders)

Kunnen jullie mij 1 postcode geven waar men SAT1/Pro Sieben via Orange te zien is?

Want indien dit niet mogelijk is, zet het dan NIET in jullie reclame!

Ik overweeg om hiermee naar Test Aankoop te gaan, want jullie bieden zogezegd aan bepaald aanbod, maar het klopt helemaal niet met de realiteit en spiegelt de mensen iets mooiers voor dan het werkelijk is.

Labels (2)
0 pluimen
7 ANTWOORDEN 7
Anonymous
Niet van toepassing

@jessie1 

ProSieben en Sat.1 zijn Duitse commerciële tv-zenders. Wegens een te hoge doorgiftevergoeding zijn ze ermee gestopt. Die zijn al enkele jaren geleden van de kabel gehaald door Telenet. Dus ook niet te bekijken bij Orange.

Is geen misleidende informatie van Orange, want je hebt de mogelijkheid via de postcode om te kijken welke zenders er van toepassing zijn.

jessie1
Aspirant verkenner

Indien men ermee gestopt is, de zenders dus niet te bekijken zijn bij Orange zoals u zegt, WAAROM staan ze dan nog in het aanbod? 

>Zodat sommige (goedgelovige) mensen denken ze zullen kunnen zien, maar dit in realiteit nooit

het geval kan zijn >>> misleidend dus. 

 

Het welles-nietes-spel van al dan niet misleidende informatie laat ik aan jullie over, gelieve mij de snelste weg naar een klachtenformulier mede te delen, want dit is blijkbaar nog zoiets dat niet duidelijk beschreven staat op de website.

 

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze


@jessie1  schreef:

Indien men ermee gestopt is, de zenders dus niet te bekijken zijn bij Orange zoals u zegt, WAAROM staan ze dan nog in het aanbod? 

>Zodat sommige (goedgelovige) mensen denken ze zullen kunnen zien, maar dit in realiteit nooit

het geval kan zijn >>> misleidend dus. 

 

Het welles-nietes-spel van al dan niet misleidende informatie laat ik aan jullie over, gelieve mij de snelste weg naar een klachtenformulier mede te delen, want dit is blijkbaar nog zoiets dat niet duidelijk beschreven staat op de website.

 


@jessie1 We zijn allemaal klanten hier.

Het klachtenformulier laat ik aan u over als u dat zo belangrijk vindt

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen