Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 24-02-18 10h03
Antwoorden: 23 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Orange geef ons een decoder waar iedereen zonder gedoe met kabels en laptops op Netflix kan.
water niet uitvinden het is al in gebruik in Frankrijk😃
en ja daar wil ik voor betalen
gr
Opgelost! Ga naar de oplossing.
NBA-FAN schreef:
Orange geef ons een decoder waar iedereen zonder gedoe met kabels en laptops op Netflix kan.
water niet uitvinden het is al in gebruik in Frankrijk😃
en ja daar wil ik voor betalen
gr
Ugh! @NBA-FAN
Voorlopig zijn er nog geen plannen om Netflix te integreren met de huide decoder. We zullen via dit forum meer updates verspreiden in verband met verdere ontwikkelingen.
Totem
Zou idd heel handig zijn
Hallo,
Ikzelf heb nu reeds vier maanden Orange en kijke met veel gemak naar Netflix.
Dit doe ik ofwel via mijn playstaion en een wifi netwerk.
Ofwel via mijn Google Chromecast .
De Netflix app zit op je chromecast en kan dus gestreamd worden, via gelijk welk apparaat.
En voor je de opmerking maakt.....
Neen je ipad of computer of iphone hoeft niet te blijven opstaan als je naar Netflix kijkt.
Ik gebruik deze enkel om de Chromecast op te starten. Je moet deze namelijk sturen via je gsm
of iPad. Maar eens de app is opgestart ( deze van Netflix) kun je kijken zonder je andere
externe toestellen. Dus enkle via de Chromecast.
Dus persoonlijk vind ik niet dat het echt nodig is dat Netflix op de decoder van Orange zit.
Fijne zondag iedereen
Ik werk nu ook met Chromecast sinds ik anderhalve maand geleden van Telenet naar Orange ben overgestapt. Maar het zou toch handiger zijn mocht Netflix via de decoder worden aangeboden. Zo hoef je dan niet bij het bekijken van een serie van aflevering naar aflevering te hoppen via je Chromecast.
@Speedybritt schreef:
Ik werk nu ook met Chromecast sinds ik anderhalve maand geleden van Telenet naar Orange ben overgestapt. Maar het zou toch handiger zijn mocht Netflix via de decoder worden aangeboden. Zo hoef je dan niet bij het bekijken van een serie van aflevering naar aflevering te hoppen via je Chromecast.
Heb je geen Smart TV? Bij mij thuis word Netflix gekeken via het internet (WiFi rechtstreeks van de router naar de TV) en dat kost dus data van ons abonnement. De decoder komt daar totaal niet in tussen. En dus ook geen Chromecast, heb dat niet eens.
Om te vervolledigen: ik heb dus geen Chromecast en kan daar niet over oordelen of meepraten. Dat bedoelde ik eigenlijk. Geen idee of dat betrouwbare en vlotte apparaten zijn.