annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

NETFLIX op decoder Orange

Topic gestart op: 24-02-18 10h03

Antwoorden: 20 antwoorden

NBA-FAN
Ervaren verkenner

NETFLIX op decoder Orange

OPGELOST

Orange geef ons een decoder waar iedereen zonder gedoe met kabels en laptops op Netflix kan.

water niet uitvinden het is al in gebruik in Frankrijk😃

en ja daar wil ik voor betalen

gr

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze


NBA-FAN schreef:

Orange geef ons een decoder waar iedereen zonder gedoe met kabels en laptops op Netflix kan.

water niet uitvinden het is al in gebruik in Frankrijk😃

en ja daar wil ik voor betalen

gr


Ugh! @NBA-FAN

Voorlopig zijn er nog geen plannen om Netflix te integreren met de huide decoder. We zullen via dit forum meer updates verspreiden in verband met verdere ontwikkelingen. 

 

Totem

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

20 ANTWOORDEN 20
eddymoens
Aspirant verkenner

hey chiquita 

en kan je dan gewoon, eens je netflix geselecteerd hebt verder de tv bedienen met de afstandsbediening .....? thanks hoor 

0 pluimen
Ash
Gewaardeerd verkenner

Zou idd heel handig zijn

TwonickyII
Veteraan verkenner

Hallo,

Ikzelf heb nu reeds vier maanden Orange en kijke met veel gemak naar Netflix.
Dit doe ik ofwel via mijn playstaion en een wifi netwerk.
Ofwel via mijn Google Chromecast .
De Netflix app zit op je chromecast en kan dus gestreamd worden, via gelijk welk apparaat.


En voor je de opmerking maakt.....

Neen je ipad of computer of iphone hoeft niet te blijven opstaan als je naar Netflix kijkt.
Ik gebruik deze enkel om de Chromecast op te starten. Je moet deze namelijk sturen via je gsm
of iPad. Maar eens de app is opgestart ( deze van Netflix) kun je kijken zonder je andere
externe toestellen. Dus enkle via de Chromecast.

Dus persoonlijk vind ik niet dat het echt nodig is dat Netflix op de decoder van Orange zit.

Fijne zondag iedereen 

Speedybritt
Gewaardeerd verkenner

Ik werk nu ook met Chromecast sinds ik anderhalve maand geleden van Telenet naar Orange ben overgestapt. Maar het zou toch handiger zijn mocht Netflix via de decoder worden aangeboden. Zo hoef je dan niet bij het bekijken van een serie van aflevering naar aflevering te hoppen via je Chromecast.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen