Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 24-02-18 10h03
Antwoorden: 23 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Orange geef ons een decoder waar iedereen zonder gedoe met kabels en laptops op Netflix kan.
water niet uitvinden het is al in gebruik in Frankrijk😃
en ja daar wil ik voor betalen
gr
Opgelost! Ga naar de oplossing.
NBA-FAN schreef:
Orange geef ons een decoder waar iedereen zonder gedoe met kabels en laptops op Netflix kan.
water niet uitvinden het is al in gebruik in Frankrijk😃
en ja daar wil ik voor betalen
gr
Ugh! @NBA-FAN
Voorlopig zijn er nog geen plannen om Netflix te integreren met de huide decoder. We zullen via dit forum meer updates verspreiden in verband met verdere ontwikkelingen.
Totem
Ja hoor NBA fan daar wacht ik ook wel op .. waarom geen decoder zoals bij telenet waar je wel een appje op het scherm ziet verschijnen waarmee je direkt op Netflix zit .. en ja heb ook wel die chromecast maar vind dat gewoonweg het sop van de kool nie waard .... op mijn gsm (heb gene tablet) zijn de knopjes en zo, zo klein dat ik met mijn grote vingers last heb om iets te zoeken .. waarom moeilijk maken als het gemakkelijk ook kan .. niet ? hopelijk en wel heel vlug hopelijk word dit "probleem" vlug opgelost en verlossen ze ons uit ons lijden ....
De nieuwste Chromecast heeft een afstandsbediening en kan je apps op installeren.
HEEEEEL makkelijk werken zo 😉
hey Chiquita ,
hoe bedoel je "de nieuwste chromecast" ? waar is die te vinden dan en waar kan ik er ook informatie overvinden ? thanks
hey chiquita
en kan je dan gewoon, eens je netflix geselecteerd hebt verder de tv bedienen met de afstandsbediening .....? thanks hoor