annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Na update tv box door Orange (aanpassingen eco-stand) geen geluid niet op tv of opgenomen programma'

Topic gestart op: 15-09-22 14h37

Antwoorden: 3 antwoorden

Ann64
Gewaardeerd verkenner

Na update tv box door Orange (aanpassingen eco-stand) geen geluid niet op tv of opgenomen programma'

OPGELOST

Vandaag via 5000 sms gekregen dat er aanpassingen zijn uitgevoerd aan de eco-stand tv box. Gevolg geen geluid , geen enkele tv zender en pok niet bij opgenomen programma's. 

 

Nu reeds alles uit en ingeplugged, via instellingen audio..... maar niks helpt. 

 

Wie heeft dit ook en weet een oplossing

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
FVBIzegem
Veteraan verkenner

Hoi,

Als je een nieuwe tv-box hebt kan je eens proberen om de box opnieuw op te storten via het knopje links achteraan de box

Het duurt dan ongeveer 2 minuten vooraleer alles weer normaal is

s6

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
Gregory
Wijze
Wijze

Bij mij gaat alles goed @Ann64 

Enige wat ik de laatste dagen 2 maal ondervonden heb is de de Orange TV app de decoder kwijt was

Op de decoder mijn gsm moeten ontkoppelen - hoewel hij bij de gekoppelde apparaten stond - en terug koppelen

FVBIzegem
Veteraan verkenner

Hoi,

Als je een nieuwe tv-box hebt kan je eens proberen om de box opnieuw op te storten via het knopje links achteraan de box

Het duurt dan ongeveer 2 minuten vooraleer alles weer normaal is

s6

Ann64
Gewaardeerd verkenner

Ondertussen opgelost door inderdaad alles in en uit en box ook even uitschakelen en dan terug. Had toch met update te maken 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen