Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 06-06-24 11h01
Antwoorden: 11 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Van de ene dag op de andere kan Netflix niet meer opgestart worden via de TV App.
Fout code: UI-113. (Zou een netwerk probleem zijn??)
Op een Mobile(Android) toestel is er geen probleem ( en kan ik eventueel wel casten).
Alle tips van Dr.Google geprobeerd.
- TV, Router, Modem gereset. (Lange tijd spannings loos gemaakt)
- TV software update gecontroleerd.
- TV internet connectie gecontroleerd.
Iemand nog tips???
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Het zal dus met Netflix Casten blijven.
Alles wat aangeraden is geprobeerd (alle tips van Google en Tribe).
Het zal een probleem zijn met Netfix en Panasonic Tv. Netflix app is een soort van ingebrande app en kan ook niet verwijderd worden.
2de probleem is dat ik de Netflix app ook niet gevonden wordt met de Orange TV box. (Zie Foto's).
TV is een Panasonic en dit is met wifi.
Heeft altijd goed gewerkt tot ineens niet meer.
Orange Wifi signaal is altijd zwak geweest, router in appartement hang ongelukkig.
Dit heb ik opgelost met Wifi's versterkers.
Tv wifi ingelogd op het versterker netwerk en dat heeft direkt goed gegaan
Je kan de apps blijkbaar wel verwijderen.
Als dat geen oplossing bied kan je ook eens bekabelde verbinding proberen dat is nog altijd het beste en stabielste. Zelf persoonlijk heb ik alles op kabel verbonden , behalve de gsm toestellen of tablets.
Moest je een nieuwe tv box hebben van Orange kan je dacht ik daar ook Netflix bekijken. Maar goed als je die niet hebt dan houd het op.
@JanSan333 een goedemorgen,
je hebt al veel gedaan, zij vermelden dat ook.
Schakel uw apparaat uit en koppel vervolgens uw modem en router los van de voeding. Sluit na 30 seconden uw modem en router aan. Wacht 1 minuut en schakel vervolgens uw apparaat in. Probeer Netflix opnieuw .
Heb jij soms een VPN aanstaan?
Nee geen VPN, alle andere tips reeds geprobeerd, behalve het netwerk een keer verbreken en terug verbinden.