annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Netflix TV App kan geen verbinding maken.

Topic gestart op: 06-06-24 11h01

Antwoorden: 11 antwoorden

JanSan333
Ervaren verkenner

Netflix TV App kan geen verbinding maken.

OPGELOST

Van de ene dag op de andere kan Netflix niet meer opgestart worden via de TV App.

Fout code: UI-113. (Zou een netwerk probleem zijn??)

Op een Mobile(Android) toestel is er geen probleem ( en kan ik eventueel wel casten).

Alle tips van Dr.Google geprobeerd.

- TV, Router, Modem gereset. (Lange tijd spannings loos gemaakt)

- TV software update gecontroleerd.

- TV internet connectie gecontroleerd.

Iemand nog tips???

 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
JanSan333
Ervaren verkenner

Het zal dus met Netflix Casten blijven.

Alles wat aangeraden is geprobeerd (alle tips van Google en Tribe).

Het zal een probleem zijn met Netfix en Panasonic Tv. Netflix app is een soort van ingebrande app en kan ook niet verwijderd worden.

2de probleem is dat ik de Netflix app ook niet gevonden wordt met de Orange TV box. (Zie Foto's).

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
11 ANTWOORDEN 11
JanSan333
Ervaren verkenner

TV is een Panasonic en dit is met wifi.

Heeft altijd goed gewerkt tot ineens niet meer.

Orange Wifi signaal is altijd zwak geweest, router  in appartement hang ongelukkig.

Dit heb ik opgelost met  Wifi's versterkers.

Tv wifi ingelogd op het versterker netwerk en dat heeft direkt goed gegaan 

  • Na contact met helpdesk van Oranje hebben die dat zelfs aangeraden en het versterker systeem had ik nog van de vorige woning.
  • Zal nu een klein jaar in gebruik zijn 
0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@JanSan333 

Je kan de apps blijkbaar wel verwijderen. 

https://support-be-nl.panasonic.eu/app/answers/detail/a_id/2327/~/hoe-kan-een-applicatie-van-een-sma...

Als dat geen oplossing bied kan je ook eens bekabelde verbinding proberen dat is nog altijd het beste en stabielste. Zelf persoonlijk heb ik alles op kabel verbonden , behalve de gsm toestellen of tablets.

Moest je een nieuwe tv box hebben van Orange kan je dacht ik daar ook Netflix bekijken. Maar goed als je die niet hebt dan houd het op. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
JanSan333
Ervaren verkenner

  • Wanneer ik de functie "apps verwijderen" selecteer, lichten de apps op die verwijderd kunnen worden.
  • Onderandere Netflix licht niet op en kan dus ook niet geselecteerd worden om te verwijderen.
0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@JanSan333 een goedemorgen,

je hebt al veel gedaan, zij vermelden dat ook.

Schakel uw apparaat uit en koppel vervolgens uw modem en router los van de voeding. Sluit na 30 seconden uw modem en router aan. Wacht 1 minuut en schakel vervolgens uw apparaat in. Probeer Netflix opnieuw .

Heb jij soms een VPN aanstaan?

  • Schakel een VPN uit als je dit gebruikt.
  • Reset de netwerkinstellingen op het apparaat met het probleem.
  • Herstel de standaardinstellingen van je modem of router.
Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
JanSan333
Ervaren verkenner

Nee geen VPN, alle andere tips reeds geprobeerd, behalve het netwerk een keer verbreken en terug verbinden.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen