Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Wij hebben zonet Orange tv geïnstalleerd en blijkbaar werkt Netflix hier niet op. Is er momenteel al een oplossing voor of iets in het vooruitzicht? Alvast bedankt
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Als ik youtube lanceer op mijn gsm, kan ik casten naar (1) de TV, of (2) de TV box
Met Netflix zou ik alleen kunnen casten naar (1) de TV
Je kunt met je gsm/tablet casten naar een chromecast geinstalleerd op je TV
Met een Google Chromecast met Google TV heb je zelfs geen gsm/tablet meer nodig lees ik hier Google Chromecast met Google TV. - Tribe (orange.be)
Zie ook hier met NetFlix ondersteuning Google Chromecast 4K met Google TV - Coolblue - Voor 23.59u, morgen in huis
Er is geen overeenkomst met Netflix voor de Orange TV box -
Enige wat je kan doen is netflix op je TV of een chromecast zetten
Dus met een Chromecast werkt dit wel. Ik las precies op de site van Orange dat dit ook niet mogelijk was...
Het gaat niet als je cast naar de chromecast van de TV box, ie het mag niet langs of door de TV box gaan
Sorry ben hier niet zo goed in. Wat bedoeld u juist aub? Ik kan een Chromecast op mijn tv installeren en via mijn gsm/tablet casten naar de Chromecast?