annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Niet-doorspoelbare reclame

Topic gestart op: 19-01-23 19h13

Antwoorden: 20 antwoorden

Thomas_D_W
Veteraan verkenner

Niet-doorspoelbare reclame

Orange heeft maandag het principe ingevoerd dat bij het bekijken van een opgenomen programma de eerste minuut reclame vooraf het progamma niet doorspoelbaar zal zijn. 

De reclameblokken tijdens het programma zal men nog kunnen doorspoelen.

In het begin zal dit enkel van toepassing zijn voor vtm-programma's, andere zenders volgen later.

Klanten die beschikken over een tv box kunnen gemiste afleveringen op vtm go bekijken via de tv-gids. Later zal de app Orange tv plus deze functie ook bevatten.

Het verschil tussen de oude decoder en de tv box wordt met de dag groter. 

Bron: nieuwsblad

Nieuwsbrief:

FB_IMG_1674149623606.jpg

Labels (3)
20 ANTWOORDEN 20
mbbs1024
Veteraan verkenner

Zodra ik die ergerlijke reclameblokken niet meer kan doorspoelen gaat mijn TV abonnement de deur uit, een misschien meteen ook Orange als provider.
Ik heb geen zin om nog eens extra te betalen om me te ergeren.
Soms lijkt het wel dat de reclame af en toe eens onderbroken wordt door een stukje programma.

Mijn centen zullen dan helaas naar een Amerikaanse streaming provider gaan ipv in België besteed te worden, en ik ga waarschijnlijk ook wat fims en series beginnen downloaden.

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Heb die eerste minuut de laatste tijd ondervonden, @mbbs1024 

Enne als je je TV abonnement wil opzeggen, ik zal er niet wakker van liggen

0 pluimen
mbbs1024
Veteraan verkenner

Daar moet ook niemand van wakker liggen als ik mijn abonnement opzeg, dat is ieder zijn goesting of hij/zij wil betalen om reclame te kijken of niet.

Ik ga er ook niet wakker van liggen hoor, ben al aan het uitkijken naar IPTV dingen.
De commerciële zenders, met hun overvloed aan reclame zijn voor mij het bekijken niet waard, genoeg andere dingen te zien en te doen.

0 pluimen
Chiquita
Aspirant genezer

tja, voor sommige zenders is simpel.
geen reclame = geen inkomsten = geen TV

Dan ga je daar schoon staan met uw illegaal IPTV ding...

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen