Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 04-01-21 21h08
Antwoorden: 26 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Sedert de jaarwisseling komen de opnames niet meer in de lijst van opnames terecht.
in de tv-gids zie je wel het rode icoontje REC, maar de opname nadien terug vinden is dus niet mogelijk.
in de opnamelijst heb ik ook bovenaan eens gekeken, voor mocht er iets gaande zijnde puur op datum zonder jaartal, maar ook daar niets..
is er bij toeval nog iemand met hetzelfde probleem?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo allemaal
Best naar orange bellen als je dit probleem hebt. Blijkbaar moeten ze hiervoor een technieker sturen met een usb stick om dit probleem te verhelpen. Bij mij komen ze morgen.
Groetjes,
@mw1985 ik zou dat doen ook of via
Messenger van FB.
Dat kan je hier:
https://www.facebook.com/OrangeBelgium
Goeiemorgen,
Ik heb gisterenavond naar Orange gebeld omtrent het probleem met de opnames.
Ze weten dat dit een probleem is momenteel en ze zijn er mee bezig.
Er wordt geen technieker gestuurd.
Hier ook hetzelfde probleem.
Ben klant sinds gisteren en kan niets opnemen.
Een goed begin is het halve werk?
@kvndeMe @Buffeltje voor beiden eerst deze:
Vervolgens hier is alles nog oké.
Doe eens een reset van je decoder op deze manier?
Klik hier op de blauwe hier aub?
Moest het niet helpen vermoed ik dat ze in die regio aan het werk zijn.
Succes.
Nu ist nog slechter. Nu geeft hij zelf geen tv gids meer. Geen gegevens beschikbaar.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
3 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |