Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 04-01-21 21h08
Antwoorden: 26 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Sedert de jaarwisseling komen de opnames niet meer in de lijst van opnames terecht.
in de tv-gids zie je wel het rode icoontje REC, maar de opname nadien terug vinden is dus niet mogelijk.
in de opnamelijst heb ik ook bovenaan eens gekeken, voor mocht er iets gaande zijnde puur op datum zonder jaartal, maar ook daar niets..
is er bij toeval nog iemand met hetzelfde probleem?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo allemaal
Best naar orange bellen als je dit probleem hebt. Blijkbaar moeten ze hiervoor een technieker sturen met een usb stick om dit probleem te verhelpen. Bij mij komen ze morgen.
Groetjes,
Dank je Josette, maar de hard Reset heeft geen oplossing geboden.
wordt tijd om orange in te schakelen vrees ik..
Wij hebben hetzelfde voor. Is het bij u ondertussen opgelost? Zo ja, hoe?
Hallo, Neen ons probleem is niet opgelost. Heb orange gebeld en blijkbaar zijn er veel mensen die dit probleem hebben. Is een gekend incident en zijn er zogezegd mee bezig.
Bedankt voor de info! Hopelijk snel opgelost.
Hallo allemaal
Best naar orange bellen als je dit probleem hebt. Blijkbaar moeten ze hiervoor een technieker sturen met een usb stick om dit probleem te verhelpen. Bij mij komen ze morgen.
Groetjes,