Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 04-01-21 21h08
Antwoorden: 26 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Sedert de jaarwisseling komen de opnames niet meer in de lijst van opnames terecht.
in de tv-gids zie je wel het rode icoontje REC, maar de opname nadien terug vinden is dus niet mogelijk.
in de opnamelijst heb ik ook bovenaan eens gekeken, voor mocht er iets gaande zijnde puur op datum zonder jaartal, maar ook daar niets..
is er bij toeval nog iemand met hetzelfde probleem?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo allemaal
Best naar orange bellen als je dit probleem hebt. Blijkbaar moeten ze hiervoor een technieker sturen met een usb stick om dit probleem te verhelpen. Bij mij komen ze morgen.
Groetjes,
Hallo, dat is opgelost maar nu heb ik weer een ander probleem. Mijn internet valt dagelijks enkele keren uit.
Groetjes,
Bettina
Morgen komt een technieker langs vermits naar hun zeggen dit niet vanop afstand opgelost kan worden.
ik hou jullie op de hoogte.
@Buffeltje wil je laten weten of het jou heeft geholpen?
En wat ze precies gedaan hebben?
Dank bij voorbaat.
Van mij krijgen de nieuwelingen in dit topic ook deze nog:
Hou je ons even op de hoogte of dit voor jou geholpen heeft?
Ik heb gisteren gebeld met Orange en morgen komt de technieker. Afhankelijk van het abonnement/systeem/programmering dat je hebt komt er al dan niet een technieker werd me gisteren gemeld... Hoe of wat weet ik ook niet. Ben benieuwd of het lukt.