Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 14-11-22 20h39
Antwoorden: 7 antwoorden
Beste,
Ik heb een 4K tv en vroeg mij af of het een meerwaarde is om dan de nieuwe tv box van Orange aan te vragen? Gaat de beeldkwaliteit van de liniaire tv beter zijn met de nieuwe box? Of is die 4K alleen voor de apps die je op kan afspelen?
Het is per slot van rekening toch 50 euro om hem te ruilen, voor iemand die al 20 jaar klant is. Vind dit toch wel beetje triest maar oke.
13 cm * 13 cm op 3 cm hoog, @BasGenk
Je kunt hem in een kast zetten - werkt met bluetooth. Zorg dat er wel wat ventilatie mogelijk is
Good luck
Hartelijk dank voor de vlotte respons! 👍
Denk dat dit een beetje te beslissen is door je zelf of je het een meerwaarde vindt om van decoder naar tv box te gaan. Je kan altijd eens lezen bij de specificaties wat je er op vooruit gaat tov een decoder die durf ik je zo niet te zeggen.
Daarnaast heb je met de tv box opnames in de cloud maar je hebt geen 4K beelden want ze zenden niks uit in 4K. Ja je 4K heb je nodig voor de apps die je erop kan gebruiken dan werkt dat wel of is er een ondersteuning voor maar de gewone tv kan je er niet mee kijken. De digicorder heeft nog een harde schijf , kan niet in een kast opgesloten worden wegens te warm aanlopen. Is je decoder defect dan ben je opnames kwijt bij de tv box niet omdat je in de cloud opneemt.
Vind je het zinvol om daar € 50 voor te betalen ? dat is iets wat je zelf moet beantwoorden. Er zijn er bij die betalen dat met plezier maar ja er zijn er bij die zeggen dat doe ik niet.