annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nieuwe decoder probleem

Topic gestart op: 29-03-22 06h14

Antwoorden: 14 antwoorden

juppie
Gewaardeerd verkenner

Nieuwe decoder probleem

OPGELOST

Hallo, ik heb gisteren een nieuwe decoder van orange gekregen. Het is het nieuwe model. 

Bij het installeren deed hij een update in 2 stappen. Sinds dan blijft het steeds opnieuw opstarten.

Is het mogelijk een factory reset te doen ?

groetjes

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
negenduust
Ervaren verkenner

Dan vrees ik dat je eens  gaat moeten bellen om de klantendienst, en er zal een technieker moeten langskomen om die dan te  vervangen.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

14 ANTWOORDEN 14
negenduust
Ervaren verkenner

De Activatie gebeurd normaal automatische , maar stel dat het nog een paar dagen blijft aanslepen neem dat zeker gerust opnieuw contact met de klantendienst. 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@juppie 

Trek de stekker eens uit van die nieuwe box en dan trek je de stekker eens uit van de modem. 

Wacht een kleine minuut en dan steek je de stekker van de modem in laat die terug opstarten. Daarna de stekker van de nieuwe box terug erin en kijk wat deze doet tijdens de opstart. 

Kan zijn dat de update niet correct is doorgekomen dat daar iets in blijven hangen is. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@juppie  goedemorgen,

probeer deze eens te doen, goed lezen en juist uitvoeren hé.

Klik op de blauwe deze.

Succes.

 

Josette_0-1648392713172.png

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
juppie
Gewaardeerd verkenner

thx, maar helaas. hij doet niks. Juist constant herstarten.

0 pluimen
negenduust
Ervaren verkenner

Dan vrees ik dat je eens  gaat moeten bellen om de klantendienst, en er zal een technieker moeten langskomen om die dan te  vervangen.

Leden met de meeste pluimen