- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Nieuwe decoder probleem
Hallo, ik heb gisteren een nieuwe decoder van orange gekregen. Het is het nieuwe model.
Bij het installeren deed hij een update in 2 stappen. Sinds dan blijft het steeds opnieuw opstarten.
Is het mogelijk een factory reset te doen ?
groetjes
Opgelost! Ga naar de oplossing.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Dan vrees ik dat je eens gaat moeten bellen om de klantendienst, en er zal een technieker moeten langskomen om die dan te vervangen.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
De Activatie gebeurd normaal automatische , maar stel dat het nog een paar dagen blijft aanslepen neem dat zeker gerust opnieuw contact met de klantendienst.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Trek de stekker eens uit van die nieuwe box en dan trek je de stekker eens uit van de modem.
Wacht een kleine minuut en dan steek je de stekker van de modem in laat die terug opstarten. Daarna de stekker van de nieuwe box terug erin en kijk wat deze doet tijdens de opstart.
Kan zijn dat de update niet correct is doorgekomen dat daar iets in blijven hangen is.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
thx, maar helaas. hij doet niks. Juist constant herstarten.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Dan vrees ik dat je eens gaat moeten bellen om de klantendienst, en er zal een technieker moeten langskomen om die dan te vervangen.
