annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nieuwe decoder - volume knoppen afstandsbediening

Topic gestart op: 08-04-22 17h02

Antwoorden: 6 antwoorden

KristofLU
Aspirant verkenner

Nieuwe decoder - volume knoppen afstandsbediening

Goede middag,

Heb net de nieuwe decoder ontvangen. Bestelling en installatie gingen supervlot dus prima gedaan.

Er is echter één ding dat ik niet geconfigureerd krijg.

Mijn geluid gaat allemaal door mijn surround systeem. Mijn tv toestel zelf staat altijd op mute en op de oude decoder kon je de decoder zelf luider of zachter zetten. 

Als je de installatie procedure doorloopt bedien je met de nieuwe afstandsbediening niet het decoder volume maar wel het volume van de tv. 

Is er een optie om dit aan te passen?

Met vriendelijke groeten

Kristof

Labels (2)
0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
patrick2
Wijze
Wijze

@KristofLU 

Heb je in die box niet ergens in je instellingen staan om een externe geluidsbron te koppelen aan je tv box ? Of kijk eens of CEC aanstaat ( zou er niks mee te maken mogen hebben ) maar ja ik heb de box niet en moet ook maar wat proberen om je te kunnen helpen. Een handleiding heb ik ook nog niet gevonden van de box. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

Niet, voor zover ik dit weet. De TV-Box verwijst steeds naar de TV en niet naar het surround systeem. Hier heb ik dit probleem niet gezien mijn soundbar (HW-MS650) en TV beiden van hetzelfde merk zijn en dus probleemloos communiceren. En ik dus via mijn TV de soundbar kan bedienen. Misschien is dit het probleem ?

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen