annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nieuwe decoder

Topic gestart op: 29-12-22 16h12

Antwoorden: 4 antwoorden

OdEssA
Ervaren verkenner

Nieuwe decoder

OPGELOST
  • Als ik op de orange (home) knop druk van de afstandsbediening dan zie ik nergens instellingen staan.
  • Er staat enkel links van het scherm TVgids, opnames en apps & games. Rechts staan er enkele streaming apps en verticale gids, zenders en berichten.
  • Ik heb al verder naar onder, boven, rechts en links gegaan maar nergens vind ik instellingen.
Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
OdEssA
Ervaren verkenner

Oke, zojuist decoder terug aangelegd en nu staat ´instellingen´ ertussen. Ben nu aan het twijfelen of het er opeens opstaat of dat ik een bril nodig heb 🤔😁

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
OdEssA
Ervaren verkenner

Heb nog een vraag 🙂 Hoe verander je de zendernummers ? We hebben al meer dan 20j dezelde zendersnummmers en nu staan ze voor ons nogal ongewoon 😉

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

De instellingen ( het tandwiel) staan wat verder naar rechts - heb in den beginne ook moeten zoeken

OdEssA
Ervaren verkenner

Oke, zojuist decoder terug aangelegd en nu staat ´instellingen´ ertussen. Ben nu aan het twijfelen of het er opeens opstaat of dat ik een bril nodig heb 🤔😁

Josette
Wijze
Wijze

@OdEssA  goedemorgen, fijn dat je het zelf gevonden hebt.

Welkom.png

Josette is ook een klant, maar je mag het antwoord als oplossing markeren als het je heeft geholpen, dank U. Breng eens een bezoekje in de babbelhoek.
Leden met de meeste pluimen