Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 25-12-19 18h55
Antwoorden: 14 antwoorden
Ik werd gisteren Love Trio klant, mijn telefoon, laptop en tablet werken netjes, maar mijn chromecast werkt niet meer.
De chromecast zegt geen verbinding te kunnen maken met Wi-Fi.
In de Google Home App krijg ik de melding dat hij niet kan communiceren met de Chrome cast.
Competitie om het meeste punten 🙂
@Surfer schreef:
Competitie om het meeste punten 🙂
Ik weet dat je het als een grapje bedoelt, maar om het een beetje te duiden: @patrick2 en ik wij kennen elkaar persoonlijk sedert de Meet&Greet van november vorig jaar en wij durven elkaar al eens een steekje onder water te geven.
En zoals Patrick het al aangaf, het is geen competitie tussen ons tweeën, maar wij doen wel allebei ons best om zo veel en zo goed mogelijk alle Tribers bij te staan met goede raad, ervaring en kennis. Net zoals jijzelf ook trouwens. Het enige verschil is dat ik u niet persoonlijk ken.
Allebei heel juist.
En dan nu de hamvraag: werkt de chromecast van @-Astrid- intussen al terug naar behoren?
Het allerbelangrijkste is:
* De wifi van de gsm en den TV moet op dezelfde wifi zijn
* Google Home goed klaarmaken (install & een nieuwe kamer maken)
We hebben dikwijls hier zitten balen als een stekker...
Da's waar, dat had ik allang door...
Wij doen allemaal ons best, om anderen zo goed mogelijk te helpen en zoals je zegt, het is geen competitie of voor de punten. Als je het voor de punten moet doen, dan houd je niet vol.
Goeie antwoorden of goeie ideekes brengen vruchten voort... da's belangrijker!