annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nieuwe klant - Chromecast werkt niet

Topic gestart op: 25-12-19 18h55

Antwoorden: 14 antwoorden

-Astrid-
Gewaardeerd verkenner

Nieuwe klant - Chromecast werkt niet

Ik werd gisteren Love Trio klant, mijn telefoon, laptop en tablet werken netjes, maar mijn chromecast werkt niet meer.

De chromecast zegt geen verbinding te kunnen maken met Wi-Fi. 

In de Google Home App krijg ik de melding dat hij niet kan communiceren met de Chrome cast.

Labels (1)
14 ANTWOORDEN 14
Surfer
Ervaren genezer

Competitie om het meeste punten 🙂

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Surfer  schreef:

Competitie om het meeste punten 🙂


Ik weet dat je het als een grapje bedoelt, maar om het een beetje te duiden: @patrick2 en ik wij kennen elkaar persoonlijk sedert de Meet&Greet van november vorig jaar en wij durven elkaar al eens een steekje onder water te geven.

En zoals Patrick het al aangaf, het is geen competitie tussen ons tweeën, maar wij doen wel allebei ons best om zo veel en zo goed mogelijk alle Tribers bij te staan met goede raad, ervaring en kennis. Net zoals jijzelf ook trouwens. Het enige verschil is dat ik u niet persoonlijk ken.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@patrick2  en @Surfer 

Allebei heel juist.

En dan nu de hamvraag: werkt de chromecast  van @-Astrid- intussen al terug naar behoren?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Surfer
Ervaren genezer

Het allerbelangrijkste is:

* De wifi van de gsm en den TV moet op dezelfde wifi zijn

* Google Home goed klaarmaken (install & een nieuwe kamer maken)

We hebben dikwijls hier zitten balen als een stekker...

Surfer
Ervaren genezer

Da's waar, dat had ik allang door...

Wij doen allemaal ons best, om anderen zo goed mogelijk te helpen en zoals je zegt, het is geen competitie of voor de punten. Als je het voor de punten moet doen, dan houd je niet vol.

Goeie antwoorden of goeie ideekes brengen vruchten voort... da's belangrijker!

Leden met de meeste pluimen