annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

OUTtv nog niet beschikbaar?

Topic gestart op: 05-03-20 17h56

Antwoorden: 2 antwoorden

ChlsSyrtt
Rekruut scout

OUTtv nog niet beschikbaar?

Binnenkort verhuis ik naar Ghent dus ik ben het een en ander aan het regelen voor mijn verhuizing, waaronder internet, TV etc. In Nederland ontvang ik momenteel OUTtv en het viel me op dat dit alleen bij Telenet beschikbaar is. Eigenlijk was ik vooral benieuwd naar hoezo er geen LHBTI+ zenders überhaupt op Orange te zien zijn?  Hoe is dat in 2020 nog acceptabel? Is er iemand hier in de Tribe dat dit ook zo voelt?

Labels (1)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
patrick2
Wijze
Wijze

@ChlsSyrtt  ik denk dat er meerdere Tribers / klanten dit voelen. Het probleem is dat over die zenders uitzendrechten betaald wordt en dat er bepaalde contracten zijn. Telenet heeft deze contracten in handen en liggen vast voor een aantal periode's en dan mag en kan Orange ze ook niet allemaal uitzenden. Orange moet ook het benodigde budget hebben om die rechten te kopen en Telenet moet het ook toelaten. Nu is OUTtv ook niet standaard in het pakket van Telenet maar moet je play more hebben om die zender te ontvangen maar er zitten ook andere extra zenders bij. Dus Telenet verdiend er weer aan omdat de klant dat pakket extra betaald. En zo gaat de cirkel geheel rond. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Gregory
Wijze
Wijze

Als dit zo belangrijk voor je is, @ChlsSyrtt , dan zou ik aanraden van tv en internet bij Telenet te nemen.  Voor het mobiel abonnement denk ik dat je best bij Orange aanklopt. Je moet de prijzen maar eens vergelijken

Leden met de meeste pluimen