annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ondertiteling steeds opnieuw aanzetten

Topic gestart op: 03-04-19 11h19

Antwoorden: 8 antwoorden

Bezoeker1904
Aspirant verkenner

Ondertiteling steeds opnieuw aanzetten

Sinds de laatste update van de decoder moet ik bij elke zender telkens opnieuw de ondertiteling aanzetten (opties - ondertitel - nederlands). Voor de update kon dit via instellingen worden aangegeven, en gaf hij steeds op elke zender de ondertitel netjes weer, zonder dat ik hiervoor nog actie moest ondernemen.

Nu moet ik echt elke dag en bij elke verandering van zender via opties de ondertitels terug aanzetten.

Is hier een workaround voor?

mvg

Labels (1)
0 pluimen
8 ANTWOORDEN 8
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Sinds de laatste update van de decoder moet ik bij elke zender telkens opnieuw de ondertiteling aanzetten (opties - ondertitel - nederlands). Voor de update kon dit via instellingen worden aangegeven, en gaf hij steeds op elke zender de ondertitel netjes weer, zonder dat ik hiervoor nog actie moest ondernemen.

Nu moet ik echt elke dag en bij elke verandering van zender via opties de ondertitels terug aanzetten.

Is hier een workaround voor?

mvg

Ugh @Bezoeker1904,

 

Helaas is dit een gekende bug. De Orange-stamleden zijn dit momenteel aan het onderzoeken zodat er een oplossing komt bij de nieuwe update van de decoder.

 

 

Water en vuur zijn altijd in harmonie

🏹 Totems Saluut 🏹

Cdt24801
Wijze
Wijze

Het komt dus m.a.w. in orde. Gewoon een beetje geduld.Smiley Knipoog

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


copywriterfabio
Aspirant verkenner

Zo zou ik die zin toch niet opvatten, hoor: het is 2023 en de ondertiteling gebeurt automatisch, ook al zetten we die telkens manueel uit. Nog steeds het tegenovergestelde van wat de aanvrager van dit issue/topic heeft beschreven, dus het is zéker nog niet in orde... 😛

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Bezoeker1904  misschien een kleine bug erin dat dit nog gefixt moet worden maar dat kan ook zijn dat dit natuurlijk zo blijft. Kan vervelend zijn voor de mensen die de ondertiteling gebruiken en dat dan deze elke keer moeten aan zetten. @Totem kan misschien een uitkomst bieden of dit zo blijft of dat er nog een update gaat komen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen