Tv
Wil je de andere Tribers een nieuw tv-programma aanbevelen? Of digitale weetjes uitwisselen over je Orange tv-belevenis? Op Tribe helpen we elkaar.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Bezoeker1904
Aspirant verkenner

Ondertiteling steeds opnieuw aanzetten

Sinds de laatste update van de decoder moet ik bij elke zender telkens opnieuw de ondertiteling aanzetten (opties - ondertitel - nederlands). Voor de update kon dit via instellingen worden aangegeven, en gaf hij steeds op elke zender de ondertitel netjes weer, zonder dat ik hiervoor nog actie moest ondernemen.

Nu moet ik echt elke dag en bij elke verandering van zender via opties de ondertitels terug aanzetten.

Is hier een workaround voor?

mvg

Labels (1)
0 pluimen
7 ANTWOORDEN 7
patrick2
Aspirant sjamaan

Re: Ondertiteling steeds opnieuw aanzetten

@Bezoeker1904  misschien een kleine bug erin dat dit nog gefixt moet worden maar dat kan ook zijn dat dit natuurlijk zo blijft. Kan vervelend zijn voor de mensen die de ondertiteling gebruiken en dat dan deze elke keer moeten aan zetten. @Totem kan misschien een uitkomst bieden of dit zo blijft of dat er nog een update gaat komen.

0 pluimen
Grote Wijze
Grote Wijze

Re: Ondertiteling steeds opnieuw aanzetten

Sinds de laatste update van de decoder moet ik bij elke zender telkens opnieuw de ondertiteling aanzetten (opties - ondertitel - nederlands). Voor de update kon dit via instellingen worden aangegeven, en gaf hij steeds op elke zender de ondertitel netjes weer, zonder dat ik hiervoor nog actie moest ondernemen.

Nu moet ik echt elke dag en bij elke verandering van zender via opties de ondertitels terug aanzetten.

Is hier een workaround voor?

mvg

Ugh @Bezoeker1904,

 

Helaas is dit een gekende bug. De Orange-stamleden zijn dit momenteel aan het onderzoeken zodat er een oplossing komt bij de nieuwe update van de decoder.

 

 

Water en vuur zijn altijd in harmonie

🏹 Totems Saluut 🏹

Highlighted
Cdt24801
Aspirant sjamaan

Re: Ondertiteling steeds opnieuw aanzetten

Het komt dus m.a.w. in orde. Gewoon een beetje geduld.Smiley Knipoog

IvesOostende
Gewaardeerd verkenner

Re: Ondertiteling steeds opnieuw aanzetten

Heb juist hetzelfde voorval, maar wat ik de max vind is dat ik contact opgenomen heb met Orange en dat blijkbaar dat ik de enige was met dit voorval en nu lees ik het tegenovergestelde straf!! Men ging me zelf terug contacteren, wacht nog altijd, service is voor mijn een dikke NUL, misschien nadenken om terug overstappen naar de concurentie

 

0 pluimen
Cdt24801
Aspirant sjamaan

Re: Ondertiteling steeds opnieuw aanzetten

@IvesOostende 

Zoals elders reeds gezegd, en dit is geldig voor ALLE providers: op de helpdesk zitten deskundige en hulpvaardige, maar ook beginnende en niet altijd snuggere medewerkers. Dat is nu eenmaal een feit.

En geloof me, dat is bij ELKE provider het geval.

De helpdesk/klantendienst aanspreken is soms een beetje lotto spelen. Ben je niet geholpen of ontevreden met het resultaat, bel de dag nadien nog eens, of probeer een ander kanaal (twitter, facebook). De kans is groot dat je dan wel goed geholpen wordt.

Omwille van zulke feiten van provider veranderen is geen goed idee. Juist omdat ze ALLEMAAL in hetzelfde bedje ziek zijn.

En ik werk niet voor Orange en heb er ook geen aandelen van. Als je echt wil overstappen, OK, veel succes gewenst. En dat is niet sarcastisch bedoeld hoor Smiley Knipoog

 

patrick2
Aspirant sjamaan

Re: Ondertiteling steeds opnieuw aanzetten

@IvesOostende  mag het misszchien niet zeggen omdat ik zelf op de klantendienst heb gewerkt voor de twee concurrenten maar er zijn er bij die gewoon iets zeggen om ervan af te zijn. Mijn ervaring leert men dat vele medewerkers op de klantendienst verkeerde info geven of onvolledige info of men weet hier niks vanaf . Heb 4 jaar voor de ene gewerkt en 1 jaar voor de andere. Ik wist vele dingen van buiten en technisch gezien was ik de sterkste en gaf altijd eerlijke rechtvaardige info mee ondanks een klant soms eens boos of lastig werd. Waar ik zelf niet mee weg kan is een klant niet terug te bellen als deze een opvolging heeft open staan omdat een klent de nummer 1 is en geholpen moet worden . Als ik dossiers opvolgede belde ik soms gewoon terug om te zeggen van we zijn er mee bezig en vragen nog een beetje geduld , voor een klant is het dan fijn om te weten dat men er aan werkt. 

IvesOostende
Gewaardeerd verkenner

Re: Ondertiteling steeds opnieuw aanzetten

Zal je gelijk geven, vandaag terug gebeld steeds dezelfde uitleg, maar vandaag was ik al niet de enige met hetzelfde voorval?!, als ik vroeg of ik een verantwoordelijk kon spreken was de uitleg vandaag niet aanwezig blijkbaar is die nooit aanwezig!! heb wel een dossiernummer gekregen wow!

Ben het beu dat men de klanten beschouwd als nerds. 

Conclusie : klantendienst Orange is dikke sh*t (sorry)

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen