Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 22-09-18 18h59
Antwoorden: 4 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Het is niet meer mogelijk om de ondertitels in of uit te schakelen in het opties menu(OPT)
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Welke ondertitels bedoel je ? Er zijn er die je via opt kunt aan en uit zetten vb. bij national geographic wild die verdwijnen vanzelf als je naar een andere zender kijkt en dan nadien terugkijkt of er zijn er ook die je via de instellingen in het menu van de decoder moet aan en uit zetten maar dan heb je ondertitels bij de Nederlandstalige uitzendingen. In elk geval je decoder heropstarten kan nooit kwaad.
Nét hetzelfde probleem hier. Wij zijn dat echt kotsbeu! Elke keer wanneer wij hier een programma even op pauze zetten, wanneer we even terugspoelen, wordt die ondertiteling gewoon door onze strot geramd.
PS De OPT-knop werkt inderdaad alleen maar tijdelijk, tot het volgende moment, waarop je pauzeert of terugspoelt. En de klantendienst, die is ook waardeloos; de man aan de telefoon herhaalde gewoon alles wat wij hierboven heb gezegd. (dat gesprek dateert ondertussen van oktober vorig jaar en er werd zelfs vlakaf geweigerd om ons op de hoogte te houden over het technisch probleem:"Nee, Orange stuurt geen ondersteunings-e-mails naar klanten." Schandalige boertigheid! Zo verdienen ze hun geld...)
Welke ondertitels bedoel je ? Er zijn er die je via opt kunt aan en uit zetten vb. bij national geographic wild die verdwijnen vanzelf als je naar een andere zender kijkt en dan nadien terugkijkt of er zijn er ook die je via de instellingen in het menu van de decoder moet aan en uit zetten maar dan heb je ondertitels bij de Nederlandstalige uitzendingen. In elk geval je decoder heropstarten kan nooit kwaad.
Dat werkt allemaal niet, Movieman. Of je het nu wilt, of je die ondertitels uitzet of niet, of je de decoder reset, de ondertitels worden automatisch door je strot geramd vanaf het moment, waarop je pauzeert of terugspoelt.
Het probleem is al jaren oud, dus ik stel mij de vraag waarom Orange hier niets aan doet en waarom de Orange-klantendienst weigert mensen via e-mail of telefoon op de hoogte te houden van de oplossing van dit technisch probleem.
En dan maar fake antwoorden als oplossing geven in de community der 'los je probleem zelf op in plaats van onze klantendienst lastig te vallen met je vragen'.
Zielig...
Maar ja, er zijn genoeg andere providers, dus blijf maar cliënten als uitwerpselen behandelen.
Via OPT ging het niet meer.Als ik Opt opende ,waren de keuzemogelijkheden voor ondertitels verdwenen.Herstart heeft het euvel verholpen.
Bedankt.
Mvg,Stefan
Gebruiker | Aantal |
---|---|
3 | |
3 | |
2 | |
2 | |
1 |