annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Opname capaciteit sterk verminderd

Topic gestart op: 08-02-19 07h39

Antwoorden: 11 antwoorden

Enamenaar
Gewaardeerd verkenner

Opname capaciteit sterk verminderd

OPGELOST

Hallo,

Ergens deze week is mijn opnamecapaciteit zwaar verminderd. Ik heb namelijk deze week enkel reizen Waes en het programma Facebook en ik opgenomen en toch is mijn vrij geheugen gedaald van 63% naar 6%.
Is er nog iemand die dit heeft gemerkt?
De 2 reeksen samen nemen misschien 140 min in dus ga ik er van uit dat dit niet voor de verdwenen 57% staat.

Heeft orange gewoon de opslagcapaciteit vermindert?

Mvg

Maarten

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Bedankt grote wijze Totem Smiley Knipoog,

Kunt u mij juist ter volledigheid zeggen wat de opslagcapaciteit is in min?

Bij voorbaat dank.

 

Ugh @Enamenaar,

 

Bij Orange kan je tot 400 uur opnemen. Onze diensten zijn wel ietsjes anders afhankelijk van de geografische zone.

 

In Wallonië kan je tot vier simultane opnames starten en tot 400 uur opnemen in HD.

 

In Vlaanderen en Brussel kan je tot twee opnames tegelijk starten en tot 200 uur opnemen in HD.


Als je onvoldoende ruimte hebt of je hebt te veel opnames ingesteld, verschijnt er een waarschuwing in een pop-up of in het menu Opnames/Conflicten.

 

De Regenboog en de Vlinder zijn altijd in harmonie

🏹 Totem 🏹

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
11 ANTWOORDEN 11
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Hallo,

Ergens deze week is mijn opnamecapaciteit zwaar verminderd. Ik heb namelijk deze week enkel reizen Waes en het programma Facebook en ik opgenomen en toch is mijn vrij geheugen gedaald van 63% naar 6%.
Is er nog iemand die dit heeft gemerkt?
De 2 reeksen samen nemen misschien 140 min in dus ga ik er van uit dat dit niet voor de verdwenen 57% staat.

Heeft orange gewoon de opslagcapaciteit vermindert?

Mvg

Maarten

Ugh @Enamenaar

 

Ik kan je meegeven dat Orange de opnamecapaciteit niet heeft verminderd. Ondervind je nog steeds hetzelfde probleem na een hard reset?

 

Hard reset:

 

🌵Schakel de stroom uit

🌵Druk op de RESET-knop aan de achterkant bij het herstarten

🌵Wacht op een snelle LED-verandering (groen, oranje en groen)

🌵Laat de RESET-knop los.

 

Drink hoop uit de waterbron

🏹 Totems Groet 🏹

0 pluimen
Enamenaar
Gewaardeerd verkenner

Bedankt grote wijze Totem ;),

Kunt u mij juist ter volledigheid zeggen wat de opslagcapaciteit is in min?

Bij voorbaat dank.

0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Bedankt grote wijze Totem Smiley Knipoog,

Kunt u mij juist ter volledigheid zeggen wat de opslagcapaciteit is in min?

Bij voorbaat dank.

 

Ugh @Enamenaar,

 

Bij Orange kan je tot 400 uur opnemen. Onze diensten zijn wel ietsjes anders afhankelijk van de geografische zone.

 

In Wallonië kan je tot vier simultane opnames starten en tot 400 uur opnemen in HD.

 

In Vlaanderen en Brussel kan je tot twee opnames tegelijk starten en tot 200 uur opnemen in HD.


Als je onvoldoende ruimte hebt of je hebt te veel opnames ingesteld, verschijnt er een waarschuwing in een pop-up of in het menu Opnames/Conflicten.

 

De Regenboog en de Vlinder zijn altijd in harmonie

🏹 Totem 🏹

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Enamenaar hoeveel programma's heeft u hiervan opgenomen? want u spreekt over twee reeksen. Een opname wordt ook niet in minuten bekeken maar in totale grote dus dat bepaald uw opslag . Nu kan het natuurlijk ook zijn dat de reeksen langer doorliepen of u heeft er extra na of er voor opgenomen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen