annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Opname conflict (mijn ergernis)

Topic gestart op: 01-01-21 19h48

Antwoorden: 36 antwoorden

Law
Veteraan verkenner

Opname conflict (mijn ergernis)

Ik neem tegenwoordig zoveel op dat ik wel overal wel ergens een opname conflict krijg :(.

 

Is het niet mogelijk om met een software upgrade om de gelijktijdige opnames te verhogen of is dit echt decoder gerelatteerd??

Ik wil zo veel dingen zien waardoor ik vaak op 2 opnames tegelijk zit en een 3de zie en een vierde niet kan programeren.

Ik programmeer nog heel vaak op zenders waar je geen stream platform heeft of toch nog reclame krijg (zoals vtmGO).

 

Labels (3)
0 pluimen
36 ANTWOORDEN 36
Silly
Gewaardeerd verkenner

Ja hier hetzelfde! 

2 opnemen

1 live kijken 

En de vierde daarvan zorg ik dat dat iets is dat ik nadien nog via een app naar de tv kan streamen 🤦‍♀️ 

Ze maken meer en meer tv zenders, grote aanbod aan programma's maar je kan niet meer opnemen dan anders 🙈

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Gregory 

Als er in de decoder van Orange maar drie tuners zitten maakt het niet uit wat Telenet voorschrijft of niet voorschrijft.

Voor elke simultane opname heb je een tuner nodig. Wil je tijdens twee opnames ook nog een derde kanaal live bekijken heb je dus een derde tuner nodig.

Moesten er in de Orange decoder meer dan drie tuners zitten (die dan niet geactiveerd zijn) is dat een politieke beslissing. Maar van wie? Ik weet dat niet ....

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze


@Law  schreef:

Ik neem tegenwoordig zoveel op dat ik wel overal wel ergens een opname conflict krijg :(.

 

Is het niet mogelijk om met een software upgrade om de gelijktijdige opnames te verhogen of is dit echt decoder gerelatteerd??

Ik wil zo veel dingen zien waardoor ik vaak op 2 opnames tegelijk zit en een 3de zie en een vierde niet kan programeren.

Ik programmeer nog heel vaak op zenders waar je geen stream platform heeft of toch nog reclame krijg (zoals vtmGO).

 


@Law Denk dat wat @patrick2 zegt juist is - de beperking komt van Telenet uit.  Weet nog de Telenet tijd waar je max 1 opname kon doen en tergelijkertijd naar iets anders kon kijken.  Deed je twee opnames op dat moment, dan kon je enkel naar 1 van de twee kanalen kijken waar een opname bezig was.  Het is wat later veranderd naar 2 opnames + 1 ander kanaal bekijken.  Dus een andere decoder zal het probleem niet oplossen.

En ik had nog een déjà vu gevoel >> het leven van een orange decoder - Tribe

 

 

Law
Veteraan verkenner

@Gregory 

Cloud opnames is hier de oplossing in.

Daar blijf ik bij.

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen