annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Opname conflict tussen twee decoders

Topic gestart op: 04-05-22 19h40

Antwoorden: 8 antwoorden

Moorken44
Aspirant verkenner

Opname conflict tussen twee decoders

We hebben twee decoders die dicht bij elkaar staan en we nemen telkens elkaars programma op, en ik wil dit vermijden.

Labels (2)
0 pluimen
8 ANTWOORDEN 8
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Gregory 

Het kan zijn dat je gelijk hebt voor wat betreft de recorders van Orange, maar ik heb digicorders van Telenet en die kunnen probleemloos elkaars opnames zien. Gewoon thuis, niks over the cloud.

Ik kan zelfs via de ene digicorder een opname op de andere digicorder plannen. Of wissen, whatever ...

Ik ben er, wellicht ten onrechte, van uit gegaan dat de recorders van Orange en de digicorders van Telenet vrij gelijkaardig functioneerden.

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Moorken44 goedemorgen,

deze krijg je al van mij.

Welkom.png

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Moorken44 

Dat jullie recorders dicht bij elkaar staan doet echt niet terzake hoor ....

Kun je eens verduidelijken wat je exact bedoelt met "we nemen elkaars programma's op"? Wil je zeggen dat wanneer jij iets programmeert dat de ander dat dan ook opneemt of wil je zeggen dat wanneer jij iets programmeert dat enkel de ander dat dan opneemt?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Moorken44
Aspirant verkenner

Hallo

Inderdaad…wanneer ik iets programmeer dan neemt de andere recorder dit automatisch over…heb gisteren naar de technische dienst van Orange gebeld en ze zeiden dat ze daar niks konden aan veranderen…

Gr carine 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen