annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Opname conflict tussen twee decoders

Topic gestart op: 04-05-22 19h40

Antwoorden: 8 antwoorden

Moorken44
Aspirant verkenner

Opname conflict tussen twee decoders

We hebben twee decoders die dicht bij elkaar staan en we nemen telkens elkaars programma op, en ik wil dit vermijden.

Labels (2)
0 pluimen
8 ANTWOORDEN 8
Gregory
Wijze
Wijze

@Moorken44  Waarschijnlijk neemt de tweede alle commando's van de eerste over omdat die de afstandsbediening ook  herkent.

Wat je kunt doen is op twee verschillende gsm's de Orange TV app installeren.

Dan 1 gsm met de ene decoder koppelen, en de tweede met de andere decoder.

En dan de opnames plannen met de TV app - doe ik altijd overigens

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Gregory 

Wanneer dat het probleem zou zijn dan zouden beide recorders steeds alle commando's van elkaar overnemen. Dus als de ene verandert van programma om te kijken zou de andere dan mee switchen. Dat zou @Moorken44 dan toch wel vermeld hebben denk ik ...

Zou het niet eerder kunnen zijn dat beide recorders elkaars opnames kunnen zien waardoor het lijkt alsof de opnames op beide staan?

In realiteit staat een opname dan echter slechts op één van de recorders maar is die evengoed zichtbaar en kan opgevraagd worden om te kijken via de andere recorder.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Dat de decoders elkaars opnames kunnen zien, lijkt me sterk @Cdt24801 

zijn niet met elkaar verbonden

Ben ergens ooit een vraag tegengekomen waarin iemand vroeg of het mogelijk was van een opname van de ene decoder op de andere te bekijken: neen

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Tenzij het van die nieuwe decoders zijn en dat je al je opnames ziet (in the cloud), onafhankelijk van de decoder

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen