Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 16-05-22 21h22
Antwoorden: 8 antwoorden
Heeft er nog iemand problemen met de nieuwe box? Als ik opgenomen dingen wil bekijken springt het telkens op gewone tv terug 😏
Hoi Kiimii
Heb nog een manier gevonden om de opnames toch te laten afspelen met de nieuwe box
nl: je drukt op de knop opname bekijken en onmiddellijk spoel je 3 minuten door (eerste 5 minuten praktisch altijd reclam) en de opname wordt gewoon afgespeeld
lukt dit niet dan via het casten van de tv app
groetjes
Frank
Kiimii,
Het is inderdaad een gekend probleem en zou moeten opgelost worden met een nieuwe update.
Er is wel een workaround waarmee je alsnog de opnames zou moeten kunnen bekijken.
Je kan het tijdelijk oplossen door je ondertiteling uit te schakelen. (je kan deze bij de live tv dan manueel activeren via de options toets)
Hallo
Ik ben sedert een 2-tal weken nieuwe klant (love trio)
Is al mijn 2de decoder. Er waren 2 problemen, het ene probleem (modem) opgelost maar 2de probleem niet, nl het niet afspelen van opnames. Alle 2 decoders speelden geen opname af.
Volgens technische dienst is het probleem gekend en het zal opgelost worden met een update, wanneer wist men niet met zekerheid.
Ik cast nu de opnames vanuit de Orange app, lukt bijzonder goed
GroetjesFeank
Ja dat doe ik nu ook
Gebruiker | Aantal |
---|---|
3 | |
2 | |
2 | |
2 | |
1 |