annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Opnamens

Topic gestart op: 31-12-20 16h27

Antwoorden: 3 antwoorden

Dyck_bjorn
Gewaardeerd verkenner

Opnamens

Beste,

Zit met een probleem met programmeren van opnamen. Ik programmeer 's avonds series o op te nemen maar de digicorder programmeerd deze ook 's middags wat oude afleveringen zijn. Dit kan toch niet de bedoeling zijn als je 's avonds een serie programmeerd dat deze ook 's middags ook programmeerd.

Labels (3)
3 ANTWOORDEN 3
Josette
Wijze
Wijze

@Dyck_bjorn  goedenavond nog voor dit jaar,

op dit moment zijn er weer tja niet echt problemen,

maar ze zijn weer aan het klooien ook wij hebben dat probleem.

Even geduld zou ik zeggen, want ook met die instellingen

aan te passen lukt het op dit moment niet! 

Tot volgend jaar.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Law
Veteraan verkenner

@Dyck_bjorn 

Ik zou precies eens eerst proberen om naar de geplande opnames er uit te halen en dan naar de avond uitzending te gaan in de tv gids.

Selecteer deze en neem dan serie opnames (daarna kan je normaal selecteren nieuwste afleveringen).

 

Ik neem bijvoorbeeld sara op als serie opname (deze word ook in de middag uitgezonden) en daar heb ik het niet bij.

 

Kan je dit eens proberen?

patrick2
Wijze
Wijze

@Dyck_bjorn  

de programmering is heel normaal. Als je een serie opname doet dan zal die ook de herhalingen opnemen dit is zelfs ook bij Telenet zo. Je dient dan die serie zo in te plannen dat die enkel de nieuwste opneemt. Als je die optie er niet tussen hebt om enkel de nieuwste opnames in te plannen zal je handmatig moeten inplannen om dus je avond programma op te nemen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen