annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Opnames bekijken via de App Orange TV, over wifi

Topic gestart op: 15-09-18 10h35

Antwoorden: 8 antwoorden

WimVerhaeghe
Aspirant scout

Opnames bekijken via de App Orange TV, over wifi

Het zal dan wel positief zijn dat er nu via de app kan worden gekeken naar live TV, maar de meeste mensen kijken niet meer live. Voor mij is dat vrij nutteloze functionaliteit.

Ik zit nu bij telenet, en ik was van plan over te stappen, omdat ik toch snel 15-20 euro kan uitsparen.

Maar als ik op mijn tweede TV niet via een tablet+chromecast, over wifi de opnames van mijn digicorder kan bekijken, dan heeft het voor mij weinig zijn.

Dan moet ik nog een tweede digicorder huren aan 9 euro per maand, en is de prijs bijna gelijk. En dan nog kan ik in de zomer niet even een opname bekijken in de tuin...

Dat dit in 2018 niet mogelijk is, roept bij mij toch vragen op...

Labels (2)
0 pluimen
8 ANTWOORDEN 8
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Het zal dan wel positief zijn dat er nu via de app kan worden gekeken naar live TV, maar de meeste mensen kijken niet meer live. Voor mij is dat vrij nutteloze functionaliteit.

Ik zit nu bij telenet, en ik was van plan over te stappen, omdat ik toch snel 15-20 euro kan uitsparen.

Maar als ik op mijn tweede TV niet via een tablet+chromecast, over wifi de opnames van mijn digicorder kan bekijken, dan heeft het voor mij weinig zijn.

Dan moet ik nog een tweede digicorder huren aan 9 euro per maand, en is de prijs bijna gelijk. En dan nog kan ik in de zomer niet even een opname bekijken in de tuin...

Dat dit in 2018 niet mogelijk is, roept bij mij toch vragen op...

Ugh @WimVerhaeghe,

 

Dit is inderdaad een interessante suggestie voor onze Orange-stamleden, aspirant scout.

Ik geef je feedback door én wie weet kan je snel je lievelingsprogramma's herbekijken op de app Orange TV .

 

Dapperheid is je angsten overwinnen

🐺 Totems Saluut 🐺

Movieman
Aspirant genezer

Beste Wim waarom stel je dezelfde vraag ook eens niet in #AskOrangeNetwerk zodat deze vraag rechtstreeks terechtkomt bij CEO Michael Trabbia ben zeker benieuwd naar het antwoord en zal niet de enige zijn. Je kan deze vraag stellen via topics in tribe. We duimen alvast. 

patrick2
Wijze
Wijze

@WimVerhaeghe Het zou inderdaad interresant zijn om via de app naar de opnames te kunnen kijken. Hopelijk is Orange hier mee bezig aangezien ik dit soort gelijke vragen al eerder heb zien voorbij komen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Frank76
Leidende verkenner

Helemaal mee akkoord.

Opnames bekijken via de app !

En wat dan ook nog leuk zou zijn is een CAST knop in de app. Nu kan ik ook wel casten via een omweg, gewoon in de app inbakken die knop...

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen