Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 22-12-18 17h39
Antwoorden: 4 antwoorden
mijn tv app werkt soms wel en soms niet, ook niet als ik thuis ben en op hetzelfde netwerk zit. dit is heel vervelend en vraag me af wat ik eraan kan doen. mijn decoder zit ook in een goed geventileerde kast das werk ik met een IR extender van Marmitek, vroeger bij mijn telenet decoder werkte dit redelijk goed, met mijn dvd recorder werkt dit perfect maar met de orange decoder werkt dit bijna niet, ik moet vlak voor het oogje aan de tv gaan staan en telkens 2 x duxwen voor 1 bewerking, daarom gebruik ik veel de afstandsbediening in de tv app maar die werkt dus ook niet naar behoren. wie weet de oplossing?
nee, ik heb al alles geprobeerd maar niets helpt, om gek van te worden is dit
@iPeter oei... dan kan ik ook moeilijk zeggen hoe het precies op te lossen. Misschien bepaalde software update maar daar ben ik niet zeker van. Heb over zo een IR nog al een onderwerp zien passeren daar was ook iets mis mee. Misschien dat onderwerp ook eens volgen en dat daar de juiste oplossing uitkomt.
De app heeft een eigenaardig gedrag: ze werkt op alle apparaten, maar op mijn iPad is ze niet te installeren, ook niet met een tussenkomst van de helpdesk (en ze doen er écht hun best!).
Wat betreft afstandsbedieningen ed kan ik maar één raad geven: gebruik zoveel mogelijk de originele, want ik heb er tot nu toe een stuk of vier gehad en geen enkele werkte betrouwbaar, terwijl het een hoop tijdverlies veroorzaakte.