Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 07-11-19 20h07
Antwoorden: 22 antwoorden
Nog iemand dit probleem? Netwerkverbinding valt steeds weg waardoor we slechts 1 dag vooruit kunnen kijken in de tv gids, opnames niet geregistreerd staan, waardoor opnames dubbel worden opgenomen of gewoonweg niet.
Vele malen gebeld en steeds zelfde. Men leidt me doorheen een synchronisatie waardoor het een dag weer werkt en dan weer niet.
1 medewerker zei me dat ik best de wifi verbinding kies ipv ethernet. Leek me niet logisch maar goed.
Probleem bleef aanhouden. Tot ze een technieker sturen. Die beweert dat de decoder stuk is en laat een nieuwe achter. Het is opgelost beweert hij. Een dag later weer hetzelfde.
Ondertussen nog enkele keren gebeld. Telkens weer die synchronisatie. Me nu twee keer echt boos gemaakt. De laatste keer zeggen ze plots dat ik beter de ethernetverbinding gebruik 😳😳😳😠. Nu werkt het al twee dagen. Ik ben benieuwd.
Maar wat me meest tegensteekt is dat er geen excuses komen. Geen tegemoetkomingen. Ik zou ook niet weten waar ik terecht kan met deze klacht. Bestaat er eigenlijk een klachtenformulier?
Als je een paar dagen nog niet betaald hebt zitten ze al berichten te sturen om je hieraan te herinneren.
Ik snap dat iets eens niet werkt of dat er een systeemfout is. Geen probleem. Maar een aanslepend probleem zoals dit (en laat ons hopen dat het eindelijk opgelost is...) dat al meer dan een maand bezig is mag wel eens gecompenseerd worden lijkt me.
Als het probleem blijft duren ga ik in ieder geval terug naar de concurrentie. Ik betaal graag 10 euro meer per maand als het dan ook werkt.
@Anonymous binnen Orange is naar mijn weten geen klachten mail of iets wat erop lijkt. In dat geval zal u zich moeten richten naar testaankoop die op hun beurt gaan zien wat er van is.
Uit de jaren ervaring die ik heb kan ik u het volgende mee geven , op dit soort gevallen worden meestal geen tegemoetkomingen op gedaan. Er komt iemand langs , die maakt het en als het werkt is het opgelost.
Wat niet weg neemt dat het met de wifi ook moet werken natuurlijk daar waarvoor het gemaakt is. Mijn vrees en de kennis die ik weet van de decoders binnen ornage is dat de wifi ervan niet optimaal werkt. Mijn decoder toen ik die nog had wilde ook niet altijd werken met wifi. De tweede keer dat ik een decoder kreeg werkte perfect.
Met wifi is natuurlijk ook rekening te houden dat de afstand tussen decoder en modem niet te groot mag zijn daarbij komt ook nog eens dat de wifi vrij signaal moet hebben. Modem dus niet in een kast of achter een kast te hangen. Geen verstorende materialen er tussen denk aan , microgolf , ijzerhoudende matrialen , dimlampen met afstandsbediening , zo kan ik door gaan.
Is het misschien ook dat er meerdere apparaten de problemen ondervinden of is het enkel de decoder wat u merkt ?
@Anonymous
Je kan ook steeds bij de ombudsdienst terecht met zulke klachten. Deze is niet enkel voor Orange maar algemeen.
Hier een link naar deze dienst.