annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Opnames

Topic gestart op: 22-01-20 14h15

Antwoorden: 5 antwoorden

Moussa_Elb
Gewaardeerd verkenner

Opnames

Spoiler
Nieuwste opnames staan bovenaan in de videotheek

De nieuwste opnames van de series die ik bekijk staan sinds kort helemaal bovenaan de lijst, terwijl de nieuwste onderaan staan. Ik moet iedere keer helemaal naar boven navigeren om de laatste opname te bekijken, dit is sinds kort geleden veranderd en was voorheen niet zo. Ik heb geen idee hoe dit te veranderen, ik heb mij zot gezocht in de instellingen. Kan iemand helpen?

 

Alvast hartelijk dank!

Labels (2)
0 pluimen
5 ANTWOORDEN 5
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Spoiler (Markeren om te lezen)Nieuwste opnames staan bovenaan in de videotheekNieuwste opnames staan bovenaan in de videotheek

De nieuwste opnames van de series die ik bekijk staan sinds kort helemaal bovenaan de lijst, terwijl de nieuwste onderaan staan. Ik moet iedere keer helemaal naar boven navigeren om de laatste opname te bekijken, dit is sinds kort geleden veranderd en was voorheen niet zo. Ik heb geen idee hoe dit te veranderen, ik heb mij zot gezocht in de instellingen. Kan iemand helpen?

 

Alvast hartelijk dank!

Ugh @Moussa_Elb,

Je laatste opnames zouden onderaan staan. Indien het nog niet in orde is, aarzel zeker niet om contact op te nemen met de technische dienst via de Customer Service stamleden of de webcare tribe !

Controleer zeker of je decoder goed geupdated is, doe zeker een restart hiervan, je zult je opnames niet verliezen hierdoor 🙂

Totem's zonnegroeten,

Totem

0 pluimen
Moussa_Elb
Gewaardeerd verkenner

Ter verduidelijking: Ik bedoel dus dat de nieuwste uitzendingen bovenaan staan en de oudste uitzendingen onderaan. De opname lijst begint steeds onderaan waardoor ik altijd naar boven moet om de nieuwste aflevering te bekijken.

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Moussa_Elb  misschien ergens een update geweest waar door dit veranderd is. Misschien zijn er andere Tribers die hetzelfde probleem ervaren. Heeft u de instellingen bij de opnames bekeken , zoiets als oudste opname eerst bekijken of nieuwste opname eerst bekijken?

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Moussa_Elb
Gewaardeerd verkenner

Bedankt voor jouw reactie. Ik heb inderdaad overal gekeken in de instellingen maar heb het helaas niets kunnen terugvinden hierover. Ik wacht nog eventjes het hier af en anders neem ik contact op met de technische dienst. Ik zal het antwoord hier dan ook delen. 🙂  

Leden met de meeste pluimen