Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 07-11-19 20h07
Antwoorden: 22 antwoorden
Nog iemand dit probleem? Netwerkverbinding valt steeds weg waardoor we slechts 1 dag vooruit kunnen kijken in de tv gids, opnames niet geregistreerd staan, waardoor opnames dubbel worden opgenomen of gewoonweg niet.
Vele malen gebeld en steeds zelfde. Men leidt me doorheen een synchronisatie waardoor het een dag weer werkt en dan weer niet.
1 medewerker zei me dat ik best de wifi verbinding kies ipv ethernet. Leek me niet logisch maar goed.
Probleem bleef aanhouden. Tot ze een technieker sturen. Die beweert dat de decoder stuk is en laat een nieuwe achter. Het is opgelost beweert hij. Een dag later weer hetzelfde.
Ondertussen nog enkele keren gebeld. Telkens weer die synchronisatie. Me nu twee keer echt boos gemaakt. De laatste keer zeggen ze plots dat ik beter de ethernetverbinding gebruik ๐ณ๐ณ๐ณ๐ . Nu werkt het al twee dagen. Ik ben benieuwd.
Maar wat me meest tegensteekt is dat er geen excuses komen. Geen tegemoetkomingen. Ik zou ook niet weten waar ik terecht kan met deze klacht. Bestaat er eigenlijk een klachtenformulier?
Als je een paar dagen nog niet betaald hebt zitten ze al berichten te sturen om je hieraan te herinneren.
Ik snap dat iets eens niet werkt of dat er een systeemfout is. Geen probleem. Maar een aanslepend probleem zoals dit (en laat ons hopen dat het eindelijk opgelost is...) dat al meer dan een maand bezig is mag wel eens gecompenseerd worden lijkt me.
Als het probleem blijft duren ga ik in ieder geval terug naar de concurrentie. Ik betaal graag 10 euro meer per maand als het dan ook werkt.
Inheb hetzelfde probleem, resetten, app opnieuw installeren, heb reeds alles al meerdere malen gedaan, telkens werkt dan weer een dag of soms een paar uur, ik vermoed dat men bij orange zelf niet weten wat de oorzaak hiervan is.
ik overweeg terug te gaan naar Telenet indien dit niet verholpen wordt
grts
jules257
Mijn netwerk valt ook steeds weg, met de tv app kan ik dan ook maar een dag vooruit kijken, een overzicht van de gedane opnames kan niet meer bekeken worden, er zijn blijkbaar honderden orange klanten die dit probleem hebben, heb decoder en modem al meerder keren heropgestart, dan werkt het 1dag en daarna weer gewoon NIKS,
Waarom doet orange hier niks aan? Ik overweeg stil aan ook om terug over te stappen naar Telenet als dit niet snel opgelost wordt, indien men iets aanbied moet men ook zorgen dat het werkt, zij willen toch ook dat de rekeningen juist betaald worden.
Hopenlijk komt er snel een oplossing
grts
Jules257
Heb ik ook eens gehad. Kwam door de router, die was kapot. Misschien die eens checken.
En de router is? ๐
@Anonymous een router is eventueel een extra kastje wat aangesloten is aan de modem die er voor kan zorgen dat u draadloos internet heeft of bekabeld. Dus dat er geen zaken gebeuren via de modem. Het zwarte kaske met die lichtjes van Orange.