annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Opnames verwijderd en geen opnames mogelijk

Topic gestart op: 22-01-24 18h22

Antwoorden: 3 antwoorden

selleslagchris
Ervaren verkenner

Opnames verwijderd en geen opnames mogelijk

OPGELOST

Na een panne vanmorgen met wifi in onze gemeente, merk ik dat nu nadat alles terug in orde is met tv-kijken alle bestaande opnames verwijderd zijn. Bovendien kan ik niet meer opnemen. Hoe oplossen?

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Pletse
Gewaardeerde genezer

Hey @selleslagchris ,

Als je geen opnames kunt zien en ook niet kan opnemen vermoed ik dat je TV box geen connectie heeft met het internet. Alles wordt namelijk op de cloud opgeslaan. Zoals @Josette  reeds zei, trek eens de stekker uit van je TV box zodat deze eens helemaal vanaf 0 kan opstarten en check dan of je opnames terug beschikbaar zijn. Is je TV box bekabeld aangesloten (internetkabel), trek deze dan ook eens uit terwijl de box aan staat en steek hem terug in. Soms durven ze "vergeten" dat ze internet hebben via een internetkabel 😂.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
selleslagchris
Ervaren verkenner

Er was na de panne geen connectie meer met Wifi. Dank zij jullie hulp, alles is terug.

0 pluimen
Pletse
Gewaardeerde genezer

Hey @selleslagchris ,

Als je geen opnames kunt zien en ook niet kan opnemen vermoed ik dat je TV box geen connectie heeft met het internet. Alles wordt namelijk op de cloud opgeslaan. Zoals @Josette  reeds zei, trek eens de stekker uit van je TV box zodat deze eens helemaal vanaf 0 kan opstarten en check dan of je opnames terug beschikbaar zijn. Is je TV box bekabeld aangesloten (internetkabel), trek deze dan ook eens uit terwijl de box aan staat en steek hem terug in. Soms durven ze "vergeten" dat ze internet hebben via een internetkabel 😂.

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@selleslagchris  goedenavond,

normaal kunnen je opnames door een storing niet weg zijn.

Trek eens alle stekkers uit de muur en laad dan alles opnieuw op.

Succes.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen