Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 22-01-24 18h22
Antwoorden: 3 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Na een panne vanmorgen met wifi in onze gemeente, merk ik dat nu nadat alles terug in orde is met tv-kijken alle bestaande opnames verwijderd zijn. Bovendien kan ik niet meer opnemen. Hoe oplossen?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hey @selleslagchris ,
Als je geen opnames kunt zien en ook niet kan opnemen vermoed ik dat je TV box geen connectie heeft met het internet. Alles wordt namelijk op de cloud opgeslaan. Zoals @Josette reeds zei, trek eens de stekker uit van je TV box zodat deze eens helemaal vanaf 0 kan opstarten en check dan of je opnames terug beschikbaar zijn. Is je TV box bekabeld aangesloten (internetkabel), trek deze dan ook eens uit terwijl de box aan staat en steek hem terug in. Soms durven ze "vergeten" dat ze internet hebben via een internetkabel 😂.
Er was na de panne geen connectie meer met Wifi. Dank zij jullie hulp, alles is terug.
Hey @selleslagchris ,
Als je geen opnames kunt zien en ook niet kan opnemen vermoed ik dat je TV box geen connectie heeft met het internet. Alles wordt namelijk op de cloud opgeslaan. Zoals @Josette reeds zei, trek eens de stekker uit van je TV box zodat deze eens helemaal vanaf 0 kan opstarten en check dan of je opnames terug beschikbaar zijn. Is je TV box bekabeld aangesloten (internetkabel), trek deze dan ook eens uit terwijl de box aan staat en steek hem terug in. Soms durven ze "vergeten" dat ze internet hebben via een internetkabel 😂.
@selleslagchris goedenavond,
normaal kunnen je opnames door een storing niet weg zijn.
Trek eens alle stekkers uit de muur en laad dan alles opnieuw op.
Succes.