annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange TV App - jailbreak

Topic gestart op: 03-04-19 11h14

Antwoorden: 9 antwoorden

Bezoeker1904
Aspirant verkenner

Orange TV App - jailbreak

OPGELOST

Hey, bij mijn zoon wil de Orange TV app niet afspelen op de ipad, hij maakt melding van een jailbreak. Na wat opzoekwerk blijkt dit een soort hack te zijn van de ipad.

Ik ben er uiteraard 100% zeker van dat dit bij hem niet het geval is, hij kent nog helemaal niets van computers.  Wat zou hier het probleem kunnen zijn en wat is de oplossing?

mvg

 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
TomN
Orange-werknemer

Hoi @Bezoeker1904 

 

Dan lijkt mij een factory reset toch de enige oplossing ... heb dit in ieder geval zelf nog nooit meegemaakt. Factory reset is de enige die een jailbreak echt ongedaan maakt (indien er een zou zijn).

Ik heb even online gezocht en een how-to gevonden om je te begeleiden: https://ios.gadgethacks.com/how-to/unjailbreak-your-iphone-restore-back-factory-settings-0155798/

Let wel, het is een tip. Jailbreaken en Unjailbreaken heeft altijd een risico. Ik ben niet van Apple noch van Orange support hé, gewoon een user die je probleem wil helpen oplossen, dus ga verder op eigen risico 😉 De 3e methode lijkt mij het makkelijkste. Belangrijk, indien je data op het toestel hebt, maak dan eerst daarvan een backup.

 

Natuurlijk, als je deze officieel hebt gekocht bij Apple en deze is nog onder garantie, dan zou ik eerst eens naar Apple bellen en horen of ze hiervoor een oplossing kennen 🙂

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
9 ANTWOORDEN 9
Cleopatra
Veteraan verkenner

Hallo;

Ben je al eens naar een Apple shop geweest? Zij kunnen je er meer helpen dan bij Orange vrees ik. Aangezien zij in staat moeten zijn om het toestel te "deblokkeren".

Hou je ons op de hoogte?

Groetjes

CLEO

0 pluimen
TomN
Orange-werknemer

Domme vraag misschien, maar is het een WiFi of eentje met een SIMkaart. Indien dit laatste, probeer eens de laatste carrier instellingen binnen te halen.

Hoe?

1) Zorg dat uw apparaat verbonden is met een wifinetwerk of een mobiel netwerk.
2) Tik op 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Info'. Als er een update beschikbaar is, wordt er een optie weergegeven om de aanbiederinstellingen (carrier instellingen) bij te werken.

0 pluimen
Bezoeker1904
Aspirant verkenner

Het is eentje met enkel WIFI...

0 pluimen
TomN
Orange-werknemer

Hoi @Bezoeker1904 

 

Dan lijkt mij een factory reset toch de enige oplossing ... heb dit in ieder geval zelf nog nooit meegemaakt. Factory reset is de enige die een jailbreak echt ongedaan maakt (indien er een zou zijn).

Ik heb even online gezocht en een how-to gevonden om je te begeleiden: https://ios.gadgethacks.com/how-to/unjailbreak-your-iphone-restore-back-factory-settings-0155798/

Let wel, het is een tip. Jailbreaken en Unjailbreaken heeft altijd een risico. Ik ben niet van Apple noch van Orange support hé, gewoon een user die je probleem wil helpen oplossen, dus ga verder op eigen risico 😉 De 3e methode lijkt mij het makkelijkste. Belangrijk, indien je data op het toestel hebt, maak dan eerst daarvan een backup.

 

Natuurlijk, als je deze officieel hebt gekocht bij Apple en deze is nog onder garantie, dan zou ik eerst eens naar Apple bellen en horen of ze hiervoor een oplossing kennen 🙂

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Klopt, ik heb ooit eens hetzelfde probleem gehad. De app eraf en proper opnieuw installeren heeft toen ook geholpen.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen