annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange TV BE App iPad/ M1 Mac

Topic gestart op: 30-07-21 11h09

Antwoorden: 11 antwoorden

rtl
Ervaren verkenner

Orange TV BE App iPad/ M1 Mac

OPGELOST

Hoi,

Zouden de developers van de Orange TV BE app aub zo vriendelijk willen zijn om deze ook beschikbaar te maken voor MacOS in de App Store? Dat kost helemaal geen moeite: voor de nieuwste generatie Macs op basis van de M1 chip kunnen bestaande iOS apps (zoals de Orange TV BE app voor iPad) gewoon beschikbaar gemaakt worden mits goedkeuring van de developers. Deze Macs gebruiken namelijk dezelfde architectuur als iOS, en ze kunnen dus native runnen.

Telenet heeft dit voor hun Yelo app al enige tijd gedaan, en je kan deze dus ook gewoon installeren op M1 Macs:

tn.png

In afwachting van een echte Mac app die veel meer (development)werk vergt, is dit een tijdelijke oplossing die het intussen wel mogelijk zou maken om tv te kijken op MacOS toestellen.

Alvast bedankt

 

PS: Dit werkt dus enkel voor de nieuwste generatie Macs op basis vd M1 chip, alle oudere Intel based varianten ondersteunen dit niet.

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
rtl
Ervaren verkenner

Hoi,

Aangezien hier maar geen antwoord op komt, noch in de ontwikkeling van kijken via de browser, zie ik mij genoodzaakt mijn tv abo op te zeggen. Ik verhuis naar TV Vlaanderen, waar ze een streaming app hebben.

MVG

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
11 ANTWOORDEN 11
rtl
Ervaren verkenner

Hoi,

Aangezien hier maar geen antwoord op komt, noch in de ontwikkeling van kijken via de browser, zie ik mij genoodzaakt mijn tv abo op te zeggen. Ik verhuis naar TV Vlaanderen, waar ze een streaming app hebben.

MVG

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

0 pluimen
rtl
Ervaren verkenner

Haha, mooi 🙂 En als toppunt is de iPad app ook te downloaden in de app store voor M1 Macs.

Zo te zien wel zonder eleven in het zenderaanbod. TV Vlaanderen heeft zowel international Eleven als de Jupiler pro league inbegrepen in het 15€/maand pack. Moest er een 15€ versie komen bij Orange met alle zenders vd huidige app, dan zou ik het overwegen.

Grts

 

Edit: Deze app werkt blijkbaar enkel als je een TV Lite abonnement hebt.

0 pluimen
rtl
Ervaren verkenner

@Totem ? Graag een update hierover aub?

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen