annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange TV Plus app

Topic gestart op: 02-03-23 16h44

Antwoorden: 3 antwoorden

loot1979
Aspirant verkenner

Orange TV Plus app

Hoi,

nieuwe klant hier, sedert vorige week. Eergisteren is de installateur alles komen aansluiten (kabel, modem, mesh) met positief resultaat. Ik polste naar de Orange TV Plus app en hij zei dat dit ging werken binnen de 24u na aansluiting. Nu probeer ik al 2 dagen in te loggen via de app, maar die app zegt dat ik moet connecteren met een decoder...? Maar ik heb geen decoder gekregen, het zou louter moeten werken via de app die ik moet installeren op de smart tv of de smartphone, maar als ik geen decoder heb kan ik niet connecteren en kan ik de app niet activeren.
Nog iemand dit probleem?

Labels (1)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
FVBIzegem
Veteraan verkenner

Beste 

Als ik mij niet vergis kan je bij de installatie van de app kiezen tussen ik heb een decoder of ik heb geen decoder 

S6

 

 

 

0 pluimen
loot1979
Aspirant verkenner

Hallo, bedankt voor de tip, ik heb nu es doorgeklikt op decoder en ik krijg inderdaad beide keuzes. Als ik verder ga met 'geen decoder' kan ik mezelf succesvol inloggen, maar dan krijg ik de melding 'geen TV Abonnement gevonden' terwijl dit wel in m'n LOVE pack zit. Ik geraak ook niet op de klantenzone  om dit te melden want ook daar heb ik een probleem met inloggen. (constante loop naar beginscherm)

0 pluimen
FVBIzegem
Veteraan verkenner

Je kan in de klantenzone ook inloggen met itsme. Probeer dat eens.

Het kan zijn dat na een paar dagen alles vanzelf actualiseert

groetjes

FVBIzegem

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen