Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 02-03-23 16h44
Antwoorden: 3 antwoorden
Hoi,
nieuwe klant hier, sedert vorige week. Eergisteren is de installateur alles komen aansluiten (kabel, modem, mesh) met positief resultaat. Ik polste naar de Orange TV Plus app en hij zei dat dit ging werken binnen de 24u na aansluiting. Nu probeer ik al 2 dagen in te loggen via de app, maar die app zegt dat ik moet connecteren met een decoder...? Maar ik heb geen decoder gekregen, het zou louter moeten werken via de app die ik moet installeren op de smart tv of de smartphone, maar als ik geen decoder heb kan ik niet connecteren en kan ik de app niet activeren.
Nog iemand dit probleem?
Beste
Als ik mij niet vergis kan je bij de installatie van de app kiezen tussen ik heb een decoder of ik heb geen decoder
S6
Hallo, bedankt voor de tip, ik heb nu es doorgeklikt op decoder en ik krijg inderdaad beide keuzes. Als ik verder ga met 'geen decoder' kan ik mezelf succesvol inloggen, maar dan krijg ik de melding 'geen TV Abonnement gevonden' terwijl dit wel in m'n LOVE pack zit. Ik geraak ook niet op de klantenzone om dit te melden want ook daar heb ik een probleem met inloggen. (constante loop naar beginscherm)
Je kan in de klantenzone ook inloggen met itsme. Probeer dat eens.
Het kan zijn dat na een paar dagen alles vanzelf actualiseert
groetjes
FVBIzegem