Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 21-02-18 23h46
Antwoorden: 17 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Bij het schakelen/zappen tussen zenders duurt het gemiddeld 2-3 seconden voordat het beeld van de volgende zender verschijnt. Eventjes 'doorzappen' tussen 10 of meer zenders doe ik niet meer, want duurt verschrikkelijk lang...
Persoonlijk als ex-Telenet TV gebruiker was dit het eerste dat me opviel, naast het sync probleem beeld/geluid. Dat laatste vind ik minder erg
Hebben nog klanten dit probleem en vooral...zijn er plannen om dit op te lossen? Is voor mij wel een 'dealbreaker'.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Volgens Orange zijn ze vollop bezig om deze “schoonheidsfoutjes” te verbeteren.
Vaak helpt het wel om de stekker van de decoder eventjes uit te trekken, twee minuutjes wachten, en terug in te steken. Voor de rest is het vooral afwachten tot ze dit hebben verbeterd vrees ik.
Volgens Orange zijn ze vollop bezig om deze “schoonheidsfoutjes” te verbeteren.
Vaak helpt het wel om de stekker van de decoder eventjes uit te trekken, twee minuutjes wachten, en terug in te steken. Voor de rest is het vooral afwachten tot ze dit hebben verbeterd vrees ik.
Het toestel resetten en/of terug opstarten via 'Instellingen' hielp bij ons vooralsnog niet...
Een tijdlijn van wanneer de 'schoonheidsfoutjes' zouden worden opgelost zou het wel draaglijker maken.
Ik weet liever dat het nog een jaar duurt en dan zou ik nog klant blijven dan niets te weten...dan zoek ik een oplossing en trek mijn conclusies.
Dat is inderdaad waar. Maar tot op heden weet ik nog niets van datums wanneer ze met een grote update komen. Misschien eventjes contact opnemen met de klantendienst en vragen of zij al iets meer weten hierover.